Live από Ιταλία: Οδηγούμε το νέο Suzuki SX4

Live από Ιταλία: Οδηγούμε το νέο Suzuki SX4

To "C+S" βρίσκεται στην Τοσκάνη για να κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής με ολοκαίνουργιο SX4. Ενα αυτοκίνητο, το οποίο, όπως διαπιστώνουμε δεν έχει καμία σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Live από Ιταλία: Οδηγούμε το νέο Suzuki SX4
Καταρχάς πρόκειται για ένα crossover που φλερτάρει με την κατηγορία των SUV, με το μέγεθός του να είναι λίγο μεγαλύτερο από αυτό του Nissan Qashqai, με το οποίο θα τεθεί αντιμέτωπο από τον Οκτώβριο που θα έρθει στη χώρα μας.

Ετσι αφήνει... χώρο στη γκάμα για το νέο μικρό crossover των Ιαπώνων που αναπτύσσουν αυτή την περίοδο.
Διαβάστε περισσότερα για αυτό ΕΔΩ

Σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, το νέο SX4 έχει μεγαλώσει σε μήκος (4,3 m έναντι 4,13 m) και μεταξόνιο (2,6 m έναντι 2,5 m). Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το κέρδος στο χώρο των αποσκευών, καθώς ο όγκος του ανέβηκε από τα 270 στα 430 lt.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες. Έναν βενζίνης και έναν diesel. Και οι δύο έχουν  χωρητικότητα 1,6 lt και απόδοση 120PS. Ο πρώτος συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ο δεύτερος με 6τάχυτο, ή προαιρετικά με το νέο 7τάχυτο συνεχολυς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
Κλείσιμο

Το SX4 θα κυκλοφορήσει τόσο ως προσθιοκίνητο όσο και ως 4×4, φέροντας τη νέα τετρακίνηση της Suzuki και το σύστημα ALLGRIP.

Περισσότερα θα έχουμε να πούμε τις επόμενες ημέρες, μετά και την ολοκλήρωση των δοκιμών μας επι Ιταλικού εδάφους...


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

Κύλινδροι

4

Χωρητικότητα (cc)

1.598

Διάμετρος (mm)

79.5

Διαδρομή (mm)

80.5

Διάταξη εκκεντροφόρων

DOHC

Βαλβίδες ανά κύλινδρο

4

Κίνηση εκκεντροφόρων

Ιμάντας χρονισμού

Σχέση συμπίεσης

16.5

Σύστημα ψεκασμού

Common rail

Υπερτροφοδότης

VGT

Σύστημα ελέγχου εκπομπών

CCDPF

Μέγιστη απόδοση (PS/rpm)

88/3.750

Μέγιστη ροπή (Nm/rpm)

320/1.750


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

Κύλινδροι

4

Χωρητικότητα (cc)

1.586

Διάμετρος (mm)

78

Διαδρομή (mm)

83

Διάταξη εκκεντροφόρων

DOHC

Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων

Εισαγωγή

Βαλβίδες ανά κύλινδρο

4

Κίνηση εκκεντροφόρων

Καδένα

Σχέση συμπίεσης

11.0

Μέγιστη απόδοση (PS/rpm)

120/6.000

Μέγιστη ροπή (Nm/rpm)

156/4.400






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies

Μάθετε περισσότερα εδώ

Αποδοχή