Το νέο i10 θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά με δύο σύνολα βενζίνης και όχι με diesel, καθώς τα στελέχη της εταιρείας έκριναν ότι δεν υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Βασικός κινητήρας είναι ο 3κύλινδρος 1.0 Kappa, με ισχύ 66 PS και ροπή 9,6 kgm στις 3.500 rpm. Ο κινητήρας αυτός θα είναι διαθέσιμος και με υγραέριο (LPG), εμφανίζοντας ισχύ 67 PS και ελαφρά χαμηλότερη ροπή. Ο τετρακύλινδρος 1.25 Kappa αποδίδει 87 PS και 12,2 kgm στις 4.000 rpm. Θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι μελλοντικά θα δούμε στο i10 τον turbo 1.0 TCI, με ισχύ 106 PS και 14 kgm ροπής.
Θα προσφέρει αναβαθμισμένο και σύγχρονο εσωτερικό, αλλά και υψηλή ποιότητα κύλισης για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η Hyundai υπόσχεται ταυτόχρονα και μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις (στα 3,66 m το μήκος και στο 1,66 m το πλάτος).
Ο εξοπλισμός αναβαθμίζεται και ανάλογα με την έκδοση περιλαμβάνει cruise control, θερμαινόμενο τιμόνι και εμπρός καθίσματα, hill assist control, κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, αυτόματο κλιματισμό. Στάνταρ είναι το ESP, 6 αερόσακοι και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ