Οι συνθήκες ήταν αρκετά διαφορετικές όταν η Infiniti λανσαρίστηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1989.
Η θυγατρική της Nissan προσάρμοσε τη σχεδίαση και τα μηχανική της μέρη στα αμερικάνικα πρότυπα, ακόμη και όταν – σχεδόν είκοσι χρόνια αργότερα – αποφάσισε να διαθέτει τα μοντέλα της και στην ευρωπαϊκή ήπειρο.
Αυτό όμως πρόκειται να αλλάξει, όπως μαρτυρούν τα πρωτότυπα αυτοκίνητα αλλά και επιβεβαιώνει ο επικεφαλής της μάρκας. Μιλώντας στην αμερικάνικη ιστοσελίδα WardsAuto, ο Γιόχαν ντε Νάισεν εξήγησε την απόφαση της Infiniti: «Προκειμένου να αναδειχθούμε ως σημαντικός παίκτης στην κατηγορία των πολυτελών μοντέλων, θα πρέπει να διακόψουμε την αμερικανο-κεντρική εστίαση των προϊόντων μας».
Ο Πρόεδρος της Infiniti αναφέρθηκε και στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η παγκόσμια τάση του downsizing: «Για όνομα του Θεού, ο βασικός κινητήρας ενός Infiniti ήταν ο V6 των 3,7 lt.».
Η Κωτσόβολος επενδύει σε καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία, εστιάζοντας στη δημιουργία μιας μελλοντικά έτοιμης επιχείρησης που μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις
Στη σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, η μετατροπή των κτιρίων σε "έξυπνα" και ενεργειακά αποδοτικά δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση για τη βιώσιμη ανάπτυξη. H Schneider Electric θέτει στην πράξη αυτού του είδους τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό