F1: Πτώση 10% στην τηλεθέαση παγκοσμίως!

F1: Πτώση 10% στην τηλεθέαση παγκοσμίως!

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της FOM μέσω της ετήσιας έκδοσης Global Media Report το 2013 είδαν τα GP 50 εκατομμύρια λιγότεροι άνθρωποι.

F1: Πτώση 10% στην τηλεθέαση παγκοσμίως!
Το 2013 παρακολούθησαν τους αγώνες 450 εκατομμύρια άνθρωποι ενώ το 2012 ήταν 500 εκατομμύρια οι τηλεθεατές και το 2011, 515 εκατομμύρια. 

Στον πρόλογο της επίσημης ανάλυσης ο επικεφαλής της F1, Μπέρνι Έκλεστον αναφέρει:
« Το κοινό μας πέρυσι ήταν σε παγκόσμια βάση στα 450 εκατομμύρια θεατές μια αναμενόμενη μείωση σε σχέση με το 2012. Σίγουρα σ’ αυτό έπαιξε ρόλο η οριστική έκβαση του πρωταθλήματος πριν τους τελευταίους αγώνες της χρονιάς. Οι δυο τελευταίοι αγώνες της χρονιάς σε ΗΠΑ και Βραζιλία δεν είχαν την απήχηση που θα έδινε ένας μεγάλος τελικό. Επίσης το 2013 είχαμε έναν αγώνα λιγότερο από τα προηγούμενα χρόνια. Οι αλλαγές που επιχειρούνται φέτος θα διατηρήσουν τη Formula στην κορυφή της τεχνολογικής εξέλιξης. Είμαι σίγουρος πως η φετινή σεζόν δε θα είναι μόνο απρόβλεπτη αλλά θα ανανεώσει την έξαψε του κοινού και θα αναθερμάνει τον ανταγωνισμό».

Κλείσιμο
Η υιοθέτηση του κανονισμού με τους διπλούς βαθμούς στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς (σ.σ: φέτος στο Άμπου Ντάμπι) προήρθε ύστερα από επιμονή του Έκλεστον ώστε να διατηρείται το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος έστω και με τεχνητό τρόπο. Αν δει κανείς τις επιμέρους αναλύσεις στις βασικές αγορές υπήρξε μεγάλη αύξηση στις ΗΠΑ (18%) λόγω του αγώνα στο Ώστιν αλλά και της συνδυασμένης προβολής από το NBC και το NBC Sport.
Αντίστοιχα η μεγαλύτερη πτώση παρατηρήθηκε στη Γαλλία από τα 27 εκ. θεατές στα 10 εκ. θεατές λόγω της προβολή των αγώνων αποκλειστικά από συνδρομητική τηλεόραση (CANAL+).  Πτώση σημαντική υπήρξε και σε Ρωσία – Πολωνία, οι χώρες αυτές δεν είχαν πέρυσι οδηγό στο θεσμό.

Αναλυτές αποδίδουν την πτώση της τηλεθέασης και στην απόλυτη κυριαρχία του Σεμπάστιαν Φέτελ που κέρδισε όλους τους αγώνες από το καλοκαίρι και μετά αρχής γενομένης από το Βέλγιο και μέχρι την Βραζιλία (9 νίκες σερί).

Το φετινό πρωτάθλημα αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον δεδομένων των αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς που προκαλούν ανατροπές στις ισορροπίες δυνάμεων δίνοντας απρόβλεπτη εξέλιξη στους αγώνες. Μετά το πρώτο τεστ στη Χερέθ φαίνεται ότι οι εργοστασιακές ομάδες (Ferrari, Mercedes) που κατασκευάζουν μόνες τους τον κινητήρα έχουν πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.

Το φετινό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 19 αγώνες όπως και πέρυσι. Ανάμεσά τους δυο νέοι προορισμοί σε Αυστρία και Ρωσία. Αντίθετα απουσιάζουν από το πρόγραμμα το Κορεάτικο και το Ινδικό GP.


Πρόγραμμα 2014

 

Μάρτιος

16/03 Aυστραλία
30/03 M
αλαισία

Απρίλιος

06/04 Μπαχρέιν
20/04
Κίνα (Πάσχα)

 

Μάιος
11/05 Ισπανία
25/05 Mo
νακό

 

Ιούνιος
08/06 Καναδάς
22/06
Aυστρία

 

Ιούλιος
06/07 Βρετανία
20/07 Γερμανία
27/07 Ουγγαρία

 

Αύγουστος
24/08 Bέλγιο

 

Σεπτέμβριος
07/09 Iταλία
21/09 Σιγκαπούρη

 

Οκτώβριος
05/10 Ιαπωνία
12/10 Ρωσία

 

Νοέμβριος

02/11 ΗΠΑ
09/11
Bραζιλία
23/11 Άμπου Ντάμπι




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies

Μάθετε περισσότερα εδώ

Αποδοχή