Η συνεχής ανανέωση της γκάμας αλλά και το λανσάρισμα της νέας οικογένειας κινητήρων Drive-E, έδωσαν σημαντική ώθηση στη Volvo...
...το δεύτερο εξάμηνο του 2013, με αποτέλεσμα σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων να εμφανίσουν αύξηση κατά 1,4% σε σχέση με το προηγούμενο χρόνο (στις 427.840 μονάδες).
Παρά τις δύσκολες συνθήκες σε Ευρώπη (πρωτίστως) και ΗΠΑ, η ανάπτυξη της Volvo στην αγορά της Κίνας (αύξηση κατά 45,6% στα 61.146 αυτοκίνητα) οδήγησε τελικά στο θετικό πρόσημο.
Η σουηδική μάρκα έδωσε έμφαση και στο κόστος των μοντέλων της, καταφέροντας να επιστρέψει στην κερδοφορία και να χτυπήσει δυνατά το Γερμανικό κατεστημένο στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων.
Κλείσιμο
«Το 2013 ήταν ένα έτος προεργασίας για τη Volvo και προετοιμασίας για το μέλλον. Φέτος θα αποκαλύψουμε το XC90, το πρώτο μοντέλο που θα λατρέψουν πραγματικά οι πελάτες μας και θα ανοίξει το δρόμο για τη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας», σχολίασε ο Hakan Samuelsson, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας.