Οι δυο πιλότοι της Mercedes εκκινούν σήμερα από την πρώτη σειρά και η διαφορά δυναμικής των W05 σε σχέση με το υπόλοιπο grid δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφιβολίας ότι θα πρωταγωνιστήσουν.
Τάκης Πουρναράκης
Ο μόνος τρόπος να χάσουν σήμερα οι Mercedes είναι να εγκαταλείψουν από κάποιο μηχανικό πρόβλημα αμφότερες. Αν οι δυο τους στρίψουν χωρίς δράματα στη στροφή 4 μετέπειτα τα πράγματα αναμένεται να εξελιχθούν σε βραδινό περίπατο στην έρημο.
Ο Χάμιλτον χτες έχασε τη μάχη με το χρονόμετρο στις λεπτομέρειες:
«Φρέναρα λίγο πιο αργά, μπλόκαραν οι τροχοί και αυτό ήταν. Την Παρασκευή ήταν καλύτερη η αίσθηση του μονοθεσίου. Υπέθεσα χτες ότι στα ελεύθερα η διαφοροποίηση οφείλονταν στην υψηλότερη θερμοκρασία και στον άνεμο. Όμως το ίδιο περίεργα αισθανόμουν στο μονοθέσιο και στις κατατακτήριες δοκιμές. Δεν είναι μεγάλη η διαφορά και συνολικά η απόδοσή μου ήταν σπουδαία. Γενικά είναι εύκολο να μειώσεις τη διαφορά από τον teammate σου. Όταν βλέπεις από την Παρασκευή ότι τα πάει καλύτερα μελετάς τα δεδομένα του και βελτιώνεις τα σημεία που υστερείς. Το διήμερό του είναι καλό ενώ εμένα δεν είναι. Έκανε σπουδαία δουλειά στις δοκιμές».
Κλείσιμο
Από την πλευρά του ο Ρόσμπεργκ όταν ρωτήθηκε τι θα κάνει τη διαφορά σήμερα τόνισε: «Σίγουρα οι μικρές λεπτομέρειες. Θα είμαστε κοντά και η φθορά των ελαστικών θα παίξει ρόλο στη στρατηγική. Σίγουρα αυτός που θα στρίψει πρώτος στην πρώτη στροφή θα έχει πλεονέκτημα. Η μάχη που έχουμε εσωτερικά είναι σπουδαία και σπρώχνουμε ο ένας τον άλλο συνεχώς. Πάντα μαθαίνω από το Λιούις όπως και αυτός από μένα».
Στον περσινό αγώνα ο Ρόσμπεργκ εκκινούσε
επίσης από την pole αλλά τη νίκη πήρε ο Φέτελ. Σήμερα αναμένεται να μεγιστοποιηθεί η χρήση της μαλακής γόμας. Κανείς από τους πιλότους της Mercedes δεν έχει απάτητο σετ μαλακής γόμας.
Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 18:00 ώρα τοπική και Ελλάδος, θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha και τον ΟΤΕ.
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο