Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes C-Class

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes C-Class

Στα χέρια μας βρέθηκε η νέα C200, η οποία αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα της Mercedes, καθώς έχει να παίξει σε μία κατηγορία με πολύ δυνατούς αντιπάλους, όπως είναι η BMW Σειρά 3, το Audi A4, το Lexus IS και το Volvo S60…

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes C-Class
Από το 1993, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, η C-Class αποτέλεσε τον πυλώνα της Mercedes-Benz και το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της. Ακόμη και σήμερα, που η μάρκα από τη Στουτγάρδη έχει κάνει στροφή προς το νεανικότερο κοινό με τις A-Class και GLA, παραμένει το πιο σημαντικό μέλος της οικογένειας με το αστέρι στη μάσκα.

Κοιτάζεις τη C-Class και νομίζεις ότι έχεις μπροστά σου την S-Class. Οι σχεδιαστές της Mercedes θέλησαν να διατηρήσουν κάποια στοιχεία που θα παραπέμπουν στη ναυαρχίδα τους. Με το πακέτο εξοπλισμού AMG Line που έφερε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας -με τις 18άρες ζάντες, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και το δερμάτινο εσωτερικό, η C-Class είναι κούκλα.

Η εξέλιξη της αυτοκίνησης μπορεί να συνοψιστεί σε τέσσερις λέξεις: «μεγαλύτεροι χώροι, μικρότερο βάρος». Η 5η γενιά της μεσαίας Mercedes τηρεί τον κανόνα με ευλάβεια, καθώς έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, χάρη όμως στη χρήση ελαφρύτερων υλικών (όπως το αλουμίνιο) είναι κατά περίπου 100 kg πιο ελαφριά από την προκάτοχό της. Οι δύο πίσω επιβάτες θα ταξιδέψουν αρχοντικά, ένας τρίτος όμως θα δυσκολευτεί να βολέψει τα πόδια του λόγω του μεγάλου τούνελ της μετάδοσης.

Εισέρχεσαι στην καμπίνα και αντικρίζεις ένα κόκπιτ από αυτοκίνητο της επόμενης δεκαετίας. Η μεγάλη οθόνη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας θυμίζει tablet και το touchpad στη βάση της επιτρέπει τον έλεγχο όλων των λειτουργιών από το δεξί χέρι του οδηγού. Το τεχνολογικό… άλμα απαιτεί ωστόσο πολύωρα εντατικά μαθήματα για την εξοικείωση με όλα τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Κλείσιμο


Από τα πρώτα χιλιόμετρα η C-Class στέλνει το μήνυμα ότι το μεγαλύτερο βάρος έχει πέσει στην ποιότητα κύλισης. Η νέα ανάρτηση (τεσσάρων συνδέσμων εμπρός και πέντε συνδέσμων πίσω) κάνει εξαιρετική δουλειά και η άριστη ηχομόνωση δεν επιτρέπει σε ήχους από τον κινητήρα ή τα ελαστικά να περάσουν στην καμπίνα. Στη διάθεσή μας είχαμε την κορυφαία προς το παρόν βενζινοκίνητη έκδοση, με το δίλιτρο μοτέρ των 184 PS. Σε σχέση με τη μικρότερη C180 -με τον 1,6 των 156 PS- η C200 δείχνει πιο ολοκληρωμένη, όντας πιο γρήγορη και αποτελεσματική σε κάθε διαδρομή. Με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταξιδέψαμε γρήγορα και άνετα, καταγράφοντας μέση κατανάλωση λίγο πάνω από τα 7 lt/100 km.

Το τιμόνι με τη μεταβλητή υποβοήθηση έχει ελαφριά αίσθηση στις χαμηλές ταχύτητες, είναι όμως επαρκές σε πληροφόρηση όταν ο δείκτης του ταχυμέτρου αρχίσει να ανεβαίνει. Ως γνήσιο πισωκίνητο, η C-Class προσπαθεί να διώξει την «ουρά» της στο απότομο γκάζι, όμως τα ηλεκτρονικά την επαναφέρουν γρήγορα στη σωστή θέση, διακόπτοντας όποια διάθεση για παιχνίδι.

Με τιμές που αρχίζουν από τα 31.470 ευρώ (για την 1,6 με απόσυρση), η μεσαία Mercedes προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης στην κατηγορία, εξοπλισμό στο φουλ, μοντέρνα όψη και το κύρος που κολλάει σαν βδέλλα πάνω σε κάθε κατασκευή από τη Στουτγάρδη.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (C200)

Κινητήρας: 1.991 cc
Ισχύς: 184 PS στις 5.500 rpm
Ροπή: 30,6 kgm στις 1.200-4.000 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 235 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,3 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 123 g/km
Βάρος: 1.465 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.686/1.810/1.442 mm
Χώρος αποσκευών: 480 lt.
Τέλη κυκλοφορίας: 135,3 ευρώ
Τιμή: 36.100 ευρώ (με απόσυρση)


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies

Μάθετε περισσότερα εδώ

Αποδοχή