Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμά του στην ευρωπαϊκή αγορά, το τρίθυρο ΜΙΝΙ υποδέχεται δύο νέους κινητήρες.
Θα είναι έτσι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες μεγαλύτερου κοινού, δίνοντας πάντα έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση. Πρόκειται για τη βενζινοκίνητη έκδοση One First και την πετρελαιοκίνητη SD. Οι πωλήσεις τους θα αρχίσουν τον προσεχή Ιούλιο.
To MINI One First εξοπλίζεται με το νέο 3κύλινδρο turbo των 1.233 cc. Η ισχύς του (75 PS) και η ροπή του (15,3 kgm από τις 1.400 rpm) έχουν διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα προκειμένου να περιοριστούν κατανάλωση (5 lt/100 km) και ρύποι (117 g/km).
Το τρίθυρο αυτοκίνητο χρειάζεται 12,8 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h. Μελλοντικά, θα δούμε και πιο ισχυρή παραλλαγή του ίδιου κινητήρα, με 102 PS και 18,3 kgm ροπής.
Η έκδοση Cooper SD χαρακτηρίζεται από την παρουσία του ισχυρότερου diesel σε μοντέλο της ΜΙΝΙ. Ο 2λιτρος με τους 4 κυλίνδρους αποδίδει 170 PS και 36,7 kgm ροπής, από τις 1.500 rpm. Με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 σε 7,3 sec και με το αυτόματο Steptronic σε 7,2 sec. Η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο ορίζεται στα 4 lt/100 km και με τα συστήματα μετάδοσης (ρύποι 106 και 108 g/km, αντίστοιχα).
Η φαρμακοβιομηχανία DEMO επενδύει στην αυτάρκεια και απαντά στον ευρωπαϊκό κανονισμό για τη διαθεσιμότητα των φαρμάκων. Μια ελληνική δύναμη που προστατεύει τον ασθενή όχι μόνο ως παραγωγός φαρμάκων, αλλά ως «φρουρός» της εθνικής και ευρωπαϊκής υγειονομικής ανεξαρτησίας.
Εδώ και 30 χρόνια το «Δειπνοσοφιστήριον» έχει καθιερωθεί ως κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών εστίασης και catering στην Ελλάδα, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες που συνδυάζουν την υψηλή γαστρονομία με την ανυπόκριτη ευζωία