Αυτή η στροφή προς μια πιο αυστηρή ερμηνεία του άρθρου 20.1 των αθλητικών κανονισμών κρίθηκε απαραίτητη καθώς οι ομάδες είχαν φτάσει σε σημείο να δίνουν πληροφορίες στους οδηγούς για τα πάντα. Μάλιστα κάποιες εξ’ αυτών έκαναν τους πιλότους να φαντάζουν σα μαριονέτες.
Η FIA λοιπόν αποσαφήνισε:
Επιτρέπεται
- Να λένε στον οδηγό πότε μπορεί ν’ αλλάξει ελαστικά
- Να λένε στον οδηγό ν’ αφήσει ή να περάσει το άλλο μονοθέσιο της ομάδας
- Να προειδοποιούν τον οδηγό για εμπόδια στην πίστα
- Να προειδοποιούν τον οδηγό για άλλα μονοθέσια μπροστά του