Όπως δηλαδή η Opel με το Adam Rocks (διαβάστε την πρώτη δοκιμή που έχουμε κάνει στη Λετονία) και η Fiat με το 500Χ. Το C1 Urban Ride θα εμφανιστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού υπό τη μορφή πρωτότυπου μοντέλου, όμως το... πέρασμά του στην παραγωγή θεωρείται βέβαιο.
Οι αναγνώστες μας θα θυμούνται ότι η Citroen είχε παρουσιάσει στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο το
C1 Swiss & Me, μία sport έκδοση του αυτοκινήτου πόλης, με μεγάλους τροχούς 17 ιντσών, πλαστικά προστατευτικά στις τέσσερις πλευρές του αμαξώματος, πίσω αεροτομή και κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης. Τώρα με το πεντάθυρο Urban Ride οι Γάλλοι κάνουν ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή.
Σε σχέση με το απλό C1, ξεχωρίζει από την ασπίδα προστασίας από... κακουχίες περιμετρικά του αμαξώματος (ποδιές και πλαστικά), ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 15 mm. Τα μετατρόχια είναι πιο φαρδιά κατά 10 mm, χαρίζοντας περισσότερο δυναμισμό στο μίνι της Citroen. Όπως το Adam Rocks, έτσι και το C1 Urban Ride φέρει υφασμάτινη οροφή που μαζεύει προς τα πίσω.
Οι πληροφορίες των γαλλικών μέσων ενημέρωσης αναφέρουν ότι η
Citroen προτίθεται να κάνει δημοσκόπηση κατά τη διάρκεια της έκθεσης του Παρισιού, ρωτώντας τους επισκέπτες αν θέλουν να το δουν να φθάνει στην παραγωγή. Κάτι μας λέει ότι η απάντηση των περισσοτέρων θα είναι «ναι».