Σύμφωνα με την Ένωση των Κατασκευαστών Αυτοκινήτων στην Ευρώπη (
ACEA), η Volvo Cars κατέγραψε αύξηση 12,9% των πωλήσεων της το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2014, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα.
Η Ευρώπη αντιπροσωπεύει πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων της Volvo και η σουηδική μάρκα τα πηγαίνει εξαιρετικά σε αγορές όπως η γερμανική και η βρετανική.
«Η ανάκαμψη της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου γίνεται με αργούς ρυθμούς, όμως η Volvo κινείται ανοδικά με πιο γρήγορο ρυθμό», σχολίασε ο ο
Hakan Samuelsson, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Στις επιδόσεις της Volvo έχουν συμβάλλει τα νέα ή ανανεωμένα μοντέλα (V40, S60, XC60 κ.α.), αλλά και το λανδάρισμα των εκδόσεων με τη νέα γενιά 2λιτρων κινητήρων Drive-E.