Κάτω από το καπό της Μ2 λοιπόν, θα… αναπνέει ένα νέο εξακύλινδρο, υπετροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο, 3.000cc, η απόδοση του οποίου θα είναι 405 ίπποι.
Ο κινητήρας διαθέτει τον κωδικό «S57 B30», κάτι που ουσιαστικά αποδεικνύει ότι πρόκειται για έναν νέο κινητήρα, ο οποίος μάλιστα θα τοποθετηθεί και στην επόμενη 7άρα.
Οι μηχανικοί της BMW τονίζουν πως θα είναι ιδιαίτερα και με χαμηλές εκπομπές ρύπων, πάντα για τον χαρακτήρα ενός σπορ αυτοκινήτου 400 και πλέον ίππων.
Θα συνδυάζεται με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και με ένα χειροκίνητο εξατάχυτο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η τετρακίνητη Μ2 θα επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100km/h σε μόλις 4,4 sec.
Η HELLENiQ ENERGY αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εργοδότες στον ενεργειακό τομέα στην Ελλάδα, εστιάζοντας στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της.
Προκλήσεις, ευκαιρίες, νομοθεσία και όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την ανακύκλωση φωτοβολταϊκών πλαισίων στη χώρα μας, αλλά και τον σημαντικό ρόλο του φορέα Συλλογικού Συστήματος ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ Α.Ε. που είναι υπεύθυνος για τη συλλογή και τη διαχείρισή τους.