Η Cayman GT4 έχει υιοθετήσει αρκετά στοιχεία από το σασί της πιο εξεζητημένης 911 GT3 και μία πρώτη γεύση για τις δυνατότητές της, μας δίνει η επίδοση των 7’40’’ στο Nürburgring (περίπου όσο και μία Mercedes SLS AMG). Συγκεκριμένα, η ισχύς του «επίπεδου» εξακύλινδρου των 3,8 lt έχει μειωθεί στα 385 PS (στη 911 Carrera S αποδίδει 400 PS).
Την μετάδοση αναλαμβάνει μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 4,4 sec και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 295 km/h. Το σασί βρίσκεται 30 mm χαμηλότερα στο έδαφος, προαιρετικά υπάρχουν κεραμικά δισκόφρενα, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πακέτα Sport Chrono και Clubsport.
Όταν η συζήτηση για τις απάτες στο διαδίκτυο φτάνει να αποτελεί ρουτίνα στα βραδινά δελτία των ειδήσεων, σημαίνει ότι δεν μιλάμε για πρόβλημα, αλλά για… πανδημία!