Η Renault αποκαλύπτει στη Γενεύη την έκδοση Trophy, με ισχυρότερη παραλλαγή του 1.6 turbo, πιο γρήγορο σε αλλαγές κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και χαμηλότερη ανάρτηση.
Το compact SUV Kadjar δεν είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που θα προσελκύσει στο περίπτερο της Renault στη Γενεύη το κοινό. Δίπλα του στέκεται με αποφασιστικότητα το Clio RS Trophy, η πιο ισχυρή εκδοχή του δημοφιλούς γαλλικού σουπερμίνι που θα λανσαριστεί το καλοκαίρι. Προκειμένου το Clio RS να μην υπολείπεται σε ισχύ μοντέλων όπως το 208 GTi με τα 208 PS και το Corsa OPC με 207 PS, η Renault αναβαθμίζει τον 1.6 turbo και τον τοποθετεί κάτω από το καπό της έκδοσης Clio RS Trophy.
Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 10%, δηλαδή από τα 200 στα 220 PS. Παρομοίως, η ροπή ανεβαίνει από τα 24,5 στα 26,5 kgm. Αυτό επιτυγχάνεται από την αλλαγή στη χαρτογράφηση του κινητήρα, την τοποθέτηση μεγαλύτερης τουρμπίνας, επανασχεδιασμένης εισαγωγής αέρα για περιορισμό των απωλειών και αναθεωρημένο σύστημα εξάτμισης. Μάλιστα υπάρχει και λειτουργία overboost στην 4η και 5η σχέση στο κιβώτιο, με την οποία η μέγιστη τιμή της ροπής φθάνει τα 28,5 kgm.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.