Το δίθυρο Cactus M αποτελεί αναφορά στο Mehari, ένα ελαφρύ open top αυτοκίνητο που βρισκόταν στη γραμμή παραγωγής της γαλλικής μάρκας από το 1968 έως το 1988. Το νέο γαλλικό concept car – μήκους 4,16 m – βασίζεται στο C4 Cactus, όμως έχει χάσει την οροφή του προκειμένου να προσφέρει στους επιβάτες του το αίσθημα της ελευθερίας και της πρακτικότητας. Απευθύνεται σε νέους ανθρώπους που τους αρέσουν οι εξορμήσεις, ιδίως κάτω από τον ήλιο και δίπλα στη θάλασσα. Το πέρασμά του στη γραμμή παραγωγής, παραμένει πάντως υπό εξέταση.
Το εσωτερικό του δεν είναι πλήρως… αδιάβροχο, οπότε όταν ο καιρός χαλάσει το Cactus M αποκτά οροφή. Αυτή αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών και αναπτύσσεται με τη βοήθεια αντλίας αέρα που τη φουσκώνει! Τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος για χαλάρωση ή ύπνο κάτω από τα αστέρια.
Κλείσιμο
Σε σχέση με το C4 Cactus έχουν χρησιμοποιηθεί τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου και ως αποτέλεσμα έχει αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος. Στις δύο πόρτες του Cactus M έχει χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία Airbump που γνωρίσαμε από το κλειστό μοντέλο, ενώ τόσο οι μπροστινές κολώνες όσο και το πίσω «τόξο» έχουν ξύλινη επένδυση, θυμίζοντας σανίδες του surf.
To Cactus M δεν είναι τετρακίνητο, όμως εφοδιάζεται με το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Grip Control. Μέσω του διακόπτη αριστερά από το τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα: normal, all-terrain, χιόνι και άμμος.
Όσον αφορά τον κινητήρα του οχήματος ελεύθερου χρόνου, η Citroen επέλεξε τον 1.2 PureTech 110 PS με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η μεικτή κατανάλωση είναι 4,8 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπών 110 CO2 ανά km.