Αναμφίβολα ξενίζει αρκετούς η επιλογή κατασκευαστών πολυτελών ή σπορ αυτοκινήτων να εφοδιάσουν τα cabrio μοντέλα τους με υφασμάτινη και όχι μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.
Τι κρίνει την επιλογή προς την μία ή την άλλη πλευρά; Είναι θέμα βάρους, κόστους, ακαμψίας, σχεδίασης ή κάτι άλλο; Μιλώντας εκ μέρους της Lamborghini, ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της ιταλικής μάρκας, Μαουρίτσιο Ρετζιάνι, μας ενημερώνει για την τοποθέτηση μαλακής οροφής στην Huracan LP 610-4 Spyder που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Ο Ρετζιάνι αναφέρεται επίσης στην τεχνολογία Cylinder on Demand, που απενεργοποιεί τους 5 από τους 10 κυλίνδρους του κινητήρα των 5,2 lt. για περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων.
Η Κωτσόβολος επενδύει σε καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία, εστιάζοντας στη δημιουργία μιας μελλοντικά έτοιμης επιχείρησης που μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις
Στη σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, η μετατροπή των κτιρίων σε "έξυπνα" και ενεργειακά αποδοτικά δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση για τη βιώσιμη ανάπτυξη. H Schneider Electric θέτει στην πράξη αυτού του είδους τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό