Οι τιμές της SLC στην Ευρώπη θα ανακοινωθούν στα μέσα Ιανουαρίου, όταν και θα ανοίξει η διαδικασία παραγγελιών. Η SLC αποτελεί μέλος της οικογένειας της C-Class, από την οποία δανείζεται σχεδιαστικές λεπτομέρειες (όπως τη γρίλια στη μάσκα) αλλά και τεχνολογία.
Στη λίστα με τις εκδόσεις προστίθεται η SLC 180, που τοποθετείται στη βάση της γκάμας. Εφοδιάζεται με τον 1.6 των 156 ίππων, με μέση κατανάλωση 5,6 lt/100 km, εκπομπές ρύπων 127 g. CO2 ανά km και 0-100 σε 7,9 sec. Στη συνέχεια συναντάμε την έκδοση SLC 200 με το 2λιτρο σύνολο των 184 PS (6,1 lt/100 km – επιτάχυνση 0-100 σε 7 sec), την SLC 300 (ίδιος κινητήρας αλλά με 245 PS), αλλά και την diesel SLC 250d (με 204 ίππους από 2.143 cc και κατανάλωση 4,4 lt/100 km). Οι εκδόσεις SLC 180 και SLC 200 εφοδιάζονται στάνταρ με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και οι SLC 250 d, SLC 300 με 9άρι αυτόματο. Το 9G-TRONIC διατίθεται πάντως προαιρετικά και στις δύο πρώτες.
Κορυφαία εκδοχή είναι η AMG SLC 43. Η Mercedes επέλεξε τον 3λιτρο V6 biturbo με ισχύ 367 PS, τον οποίο συνδυάζει με το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC. Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε 4,7 sec και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η AMG χρησιμοποιεί επαναρυθμισμένη ανάρτηση από την απερχόμενη SLK 55.
Η SLC κάνει χρήση του προγράμματος DYNAMIC SELECT, το οποίο επεμβαίνει στον κινητήρα, την μετάδοση, το σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση. Υπάρχουν πέντε θέσεις λειτουργίας: Comfort, Sport, Sport+, Eco και Individual. Το DYNAMIC SELECT είναι στο βασικό εξοπλισμό των SLC 300 και SLC 250d, ενώ στην SLC 43 AMG ο ήχος της σπορ εξάτμισης προσαρμόζεται στο επιλεγέν πρόγραμμα.