Ο 28χρονος Γερμανός οδηγός της F1, παραμένει για το 2016 στη Force India που χρησιμοποιεί υβριδική μηχανή Mercedes.
απόδοση: Τάκης Πουρναράκης
Στην καριέρα του χρησιμοποιεί το Νο 27 που παραπέμπει στον αδικοχαμένο Ζυλ Βιλνέβ. Ο Χούλκενμπεργκ πήρε το πρωτάθλημα στο GP2 το 2009 το 2010 βρέθηκε στη F1 με τα χρώματα της Williams. Από τότε έχει εκκινήσει σε 96 GP χωρίς να κερδίσει κανένα, αλλά πέρυσι πήρε νίκη τις 24 Ώρες του Μαν.
Περιμένει ακόμη μια πρόταση από μεγάλη ομάδα για να κάνει το επόμενο βήμα
στην καριέρα του. Η συνέντευξή του δημοσιοποιήθηκε από το γραφείο Τύπου της Force India.
Κλείσιμο
Προφανώς θέλεις να οδηγήσεις ένα μονοθέσιο νικητή, είσαι ενοχλημένος που δεν έχει συμβεί ακόμη;
Νομίζω πως οι πιθανότητες να συμβεί αυτό είναι λίγες, ποτέ δεν ήταν πολλές. Το να έχω μερικούς κακούς αγώνες όπως πέρυσι δεν αλλάζει και πολλά όμως δεν είναι ευχάριστο. Για να είμαι ειλικρινής το τελευταίο που με απασχολεί είναι μια πιθανή μεταγραφή.
Η νίκη στο Μαν υπενθύμισε πόσο καλός οδηγός είσαι; Μια τέτοια επιτυχία δίνει ώθηση, έμπνευση και αυτοπεποίθηση. Σίγουρα βοηθάει καθώς το να νικάς είναι διαφορετικό. Μπορεί να κάνεις τον αγώνα της ζωής σου και να έρθεις 6ος . Νιώθεις ικανοποιημένος με την δουλειά που έκανες αλλά δεν είναι το ίδιο σα να έχεις κερδίσει.
Έμαθες σε νίκες στις πιο μικρές κατηγορίες σου φαίνεται δύσκολο να μην κερδίζεις στη F1; Είναι σκληρό και ενοχλητικό, αλλά έτσι είναι αυτό το άθλημα, χρειάζεσαι το κατάλληλο εργαλείο.
Ο οδηγός παίζει μεγαλύτερο ρόλο στα πρωτότυπα τύπου Μαν; Ίσως λίγο, καθώς πιέζουν συνέχεια ενώ στη F1 είναι ενάντια στη φύση του οδηγού η προσπάθεια να προστατέψει τα ελαστικά και ενάντια σ’ αυτό που θέλω να κάνω. Αλλά αυτό αποτελεί πρόκληση αυτή τη στιγμή στη F1 πρέπει να το αντιμετωπίσω. Δεν μπορώ να επηρεάσω αυτά τα πράγματα και δεν έχει νόημα να χάνω χρόνο ή ενέργεια σ’ αυτά. Προσπαθώ να μαθαίνω και να γίνομαι καλύτερος οδηγός, προσαρμόζομαι όσο καλύτερα μπορώ στην εκάστοτε κατάσταση.
Είναι πιο εύκολο να οδηγείς ένα σπορ πρωτότυπο; Σίγουρα, πιέζεις για χρόνο χωρίς ν’ ανησυχείς για τα φρένα, ή τα ελαστικά η το καύσιμο. Βέβαια μπορεί να έχουμε κάποιους αγώνες στη F1 όπου δεν πιέζουμε πολύ, αλλά δεν θέλω να παρεξηγηθώ η F1 παραμένει κορυφαία.
Πως βλέπεις τα πράγματα στη Force India; Σίγουρα έχουμε ικανά στελέχη με ποιότητα και αυτό είανι σημαντικό. Δεν έχουμε βέβαια τόσους πολλούς συνεργάτες ή χρήματα όπως οι μεγάλες ομάδες. Για τα δεδομένα μας τους αξίζουν συγχαρητήρια για όσα έχουν πετύχει.
Είσαι καιρό στη Force India νιώθεις άνετα; Πολύ άνετα και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που παρέμεινα καθώς είμαι ευχαριστημένος. Έχω όλη την υποστήριξη που χρειάζομαι από την ομάδα αλλά και την διοίκηση αυτό είναι σημαντικό για έναν οδηγό. Επίσης η άνεση είναι κάτι που βοηθάει να βελτιώσεις την απόδοσή σου.
Τι πρέπει να κάνεις για να βρεθείς σε κορυφαία ομάδα; Νομίζω ότι δίνεται σ’ αυτό περισσότερη σημασία απ’ ότι έχει. Δε με νοιάζει και τόσο. Απολαμβάνω αυτό που κάνω προσπαθώ για το καλύτερο, να είμαι ταχύτερος από τον άλλο οδηγό της ομάδας (Πέρεζ) και ότι είναι να γίνει θα γίνει. Προφανώς θέλω να κερδίσω αγώνες αλλά έμαθα πλέον ότι αυτό δε γίνεται με το ζόρι. Θα είμαι εδώ δυο χρόνια ακόμη και για να είσαι καλός σήμερα πρέπει να επικεντρωθείς στο σήμερα.
Η φαρμακοβιομηχανία DEMO επενδύει στην αυτάρκεια και απαντά στον ευρωπαϊκό κανονισμό για τη διαθεσιμότητα των φαρμάκων. Μια ελληνική δύναμη που προστατεύει τον ασθενή όχι μόνο ως παραγωγός φαρμάκων, αλλά ως «φρουρός» της εθνικής και ευρωπαϊκής υγειονομικής ανεξαρτησίας.
Εδώ και 30 χρόνια το «Δειπνοσοφιστήριον» έχει καθιερωθεί ως κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών εστίασης και catering στην Ελλάδα, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες που συνδυάζουν την υψηλή γαστρονομία με την ανυπόκριτη ευζωία