το πρώτο της επαγγελματικό όχημα με ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου. Το όνομά του θα είναι GLT και θα δανείζεται την πλατφόρμα του
Nissan Navara NP300. Άλλωστε το pick up της Mercedes θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο των Ιαπώνων στη Βαρκελώνη. Θα υπάρχει γραμμή παραγωγής και στο εργοστάσιο της
Κλείσιμο
Renault στην Αργεντινή, για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής.
Στο κοινό project Daimler και Renault/Nissan αναφέρθηκαν από το Παρίσι οι επικεφαλής των δύο κατασκευαστών, Dieter Zetsche και Carlos Ghosn αντίστοιχα, κατά την καθιερωμένη κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχωρούν στις μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου.
Προκειμένου το pick up GLT να διαφοροποιείται (στη φωτογραφία βλέπουμε μία ρεαλιστική προσέγγιση από τον γραφίστα Theophilus Chin), η Mercedes θα επέμβει όχι μόνο στην εξωτερική σχεδίαση και την καμπίνα των επιβατών, αλλά και στους τομείς της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης κλπ.
Κινητήρας αναμένεται να είναι ο 2.3 dCi του Navara, με ορισμένες τροποποιήσεις. Μέσα στον Οκτώβριο η μάρκα από τη Στουτγάρδη θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το επαγγελματικό της όχημα.
Dieter Zetsche (αριστερά) και Carlos Ghosn (δεξιά) είναι ένθερμοι υποστηρικτές της στρατηγικής συνεργασίας των δύο ομίλων
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.