STI (το αγωνιστικό τμήμα της Subaru), παρουσιάστηκε με το περιορισμένης παραγωγής
WRX S4 tS. Κάτω από το καπό ζει αναπνέει και πίνει ο δίλιτρος επίπεδος υπερτροφοδοτούμενος boxer κινητήρας με 10% μεγαλύτερη απόδοση, 300 ίππους με το καλημέρα και 400 Nm ροπής. Όπως αναμενόταν, η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς (real τετρακίνηση με διαφορικά), μέσω ενός εξελιγμένου αυτόματου κιβωτίου.
Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση περιλαμβάνουν αμορτισέρ Bilstein και στους δυο άξονες, ενισχυμένη μπάρα θόλων για ακαμψία, μπάρα επίσης και στα δυο υποπλαίσια, ζάντες 19 ιντσών και θηριώδη φρένα της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες.
Κλείσιμο
Εννοείται πως στο σχεδιαστικό-αεροδυναμικό σκέλος την παράσταση κλέβει η μεγάλη πίσω αεροτομή, έτσι για να μπαίνουμε στο κλίμα και να θυμόμαστε λίγο και τους αγώνες.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.