Το σλοβάκικο πρωτότυποsupercar Brutal S1, εξελίσσεται προσεκτικά τα τελευταία έντεκα χρόνια, έχει καταβολές αγωνιστικού αυτοκινήτου, είναι ελαφρύ και coupe, ενώ διαθέτει τοποθετημένο τον κινητήρα στο κέντρο του αμαξώματος, προφανώς για λόγους σωστού «ζυγίσματος».
Το όνομα του σχεδιαστή του είναι Jakub Starman ο οποίος παρέχει τις γνώσεις και την φαντασία του σήμερα και στηSkoda
. Το πλαίσιο του Brutal S1 αποτελείται από ανθρακόνημα, υαλοβάμβακα και αφρό Airex. Πως αλλιώς θα μπορούσε να νικηθεί η μάχη με την αμείλικτη ζυγαριά; Παρόμοια γεύση και στο αγωνιστικό κοκπιτ, όπου επικρατεί λιτότητα και ουσία, τίποτα περιττό δεν προσθέτει με κιλά τη σλοβάκικη εκτέλεση, όχι παίζουμε δηλαδή…
Το Βrutal S1 φορά τον 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα της Subaru, ο οποίος παράγει ισχύ 300 ίππων, έχοντας στο πλευρό του ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 ή 6 σχέσεων. Με το βάρος να φτάνει με το ζόρι τα 800 κιλά, το S1 απαιτεί μόλις 4 sec για να φτάσει στα πρώτα 100 km/h από ακινησία. Με βάση τα λόγια του ιδρυτή της εταιρίας Marian Luspai, πολλοί κατέχοντες την οικονομική δύναμη έχουν εκφράσει ήδη την επιθυμία-πρόθεση να αποκτήσουν το άσημο υπέρ-αυτοκίνητο, μόνο και μόνο για να ξεχωρίζουν και να δηλώνουν διαφορετικοί σε σχέση με τους υπόλοιπους. Καιρός να αναθεωρήσουμε, η Σλοβακία δεν βγάζει μόνο απίθανα κορίτσια...
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.