Προφανώς η Urus είναι από τα αυτοκίνητα που δεν έχει καμία απολύτως ανάγκη για ενίσχυση του δυναμισμού σε ότι τουλάχιστον αφορά την αισθητική της. Άλλωστε σύμφωνα με την Lamborghini η Urus διατηρεί την αναλογία 2/3 αμάξωμα, 1/3 τζάμια που θεωρείται ιδανική για ένα supercar όπως για παράδειγμα η Aventador.
Ωστόσο η Ρώσικη TopCar θεωρεί πως η εικόνα της Urus μπορεί να γίνει ακόμα πιο επιθετική. Και αυτό γίνεται σαφές από τα πρώτα σχέδια που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Οι επεμβάσεις έχουν επεκτείνονται σε όλο το αμάξωμα καθώς ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει αποκτήσει μια ένα βαθύτερο κάτω σπόιλερ, οι επεκτάσεις των θόλων είναι πιο έντονες, όπως και τα πλαϊνά σκερτς, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στα σπόιλερ και τον διαχύτη του πίσω προφυλακτήρα. Φυσικά η εικόνα συμπληρώνεται και από μεγαλύτερους τροχούς σε μαύρη απόχρωση.
Αναγνωρίζοντας την αξία του ποδηλάτου ως μέσου αθλητισμού και βιώσιμης μετακίνησης, η ΔΕΗ στηρίζει για 4η συνεχή χρονιά τον ΔΕΗ Tour Of Hellas, ως ονομαστικός και μεγάλος χορηγός του αγώνα
Με τον νέο κατάλογο Nova Docu η Nova αναβαθμίζει την πλατφόρμα EON με βραβευμένα ντοκιμαντέρ από την Ελλάδα και τον κόσμο και με αληθινές ιστορίες που καθηλώνουν.