Η Hyundaiδιανύει μία από τις δημιουργικότερες περιόδους στην ιστορία της. Μετά το λανσάρισμα τουi30 Nκαι του Veloster N, ο Κορεάτης κατασκευαστής εξελίσσει μία νέα γενιά τετρακύλινδρων κινητήρων, την Theta III.
Σύμφωνα με ξένα ειδησεογραφικά Μέσα, η συγκεκριμένη γενιά κινητήρων με χωρητικότητα 2,5 λίτρα, θα περιλαμβάνει σύστημα άμεσου ψεκασμού, με στόχο τον ιδανικό συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας στο καύσιμο. Αυτό όμως που αποτελεί το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι το γεγονός ότι η νέα γκάμα θα μπορεί να τοποθετηθεί σε προσθιοκίνητα, πισωκίνητα, αλλά και πιο σπορ προδιαγραφών μοντέλα με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο.
Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, θα υπάρξουν διαφορετικών προδιαγραφών κινητήρες Theta III, με ή χωρίς χρήση υπερτροφοδότη (GDi και Turbo GDi). Σε ότι αφορά τις ιπποδυνάμεις, στα προσθιοκίνητα μοντέλα θα φτάνουν τους 280 PS, στα πισωκίνητα τους 300 PS, ενώ στην περίπτωση της κεντρομήχανης διάταξης, ο κινητήρας θα έχει χωρητικότητα 2,3 λίτρων, με την ισχύ του να σκαρφαλώνει στους 350 PS.
Κλείσιμο
Αρχικά, ο κινητήρας Theta III θα τοποθετηθεί στα SUV Hyundai Santa Fe και Kia Sorento, αντικαθιστώντας τον δίλιτρο turbo, ενώ μελλοντικά στόχος είναι η ενσωμάτωσή του και σε υβριδικής τεχνολογίας μοντέλα (ηλεκτροκίνητα και plug-in hybrid).
Η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δέσμευση της εταιρείας για ένα περιβάλλον όπου όλοι αισθάνονται ότι έχουν την ευκαιρία να εξελιχθούν, χωρίς αποκλεισμούς και προκαταλήψεις.