Μία από τις μεγάλες αλλαγές του νέου διαγωνισμού που αναμένεται να πάρει και νέα παράταση πέραν της 17ης Ιουλίου για την α΄ φάση που είναι η εκδήλωση ενδιαφέροντος, αποτελεί αναμφισβήτητα το «διαζύγιο» της Γαλλικής Vinci από τον Άκτωρα
Μαριάννα Τζάννε
Τέσσερα σχήματα με τη συμμετοχή κορυφαίων ελληνικών και διεθνή ομίλων, συσπειρώνει μέχρι στιγμής η προκήρυξη του γιγαντιαίου διαγωνισμού για την γραμμή 4 του μετρό, που θα εξυπηρετεί την μετακίνηση πάνω από 220.000 επιβατών ημερησίως.
Τόσο η αναζήτηση ισχυρών συμμάχων, όσο και το μέγεθος του έργου ύψους 1,45 δισ. ευρώ σε μια περίοδο μεγάλης δοκιμασίας για τον τεχνικό κόσμο της χώρας, φουντώνουν τη μάχη μεταξύ των υποψηφίων και προκαλούν πιέσεις, ανατροπές και έντονο παρασκήνιο.
Μία από τις μεγάλες αλλαγές του νέου διαγωνισμού που αναμένεται να πάρει και νέα παράταση πέραν της 17ης Ιουλίου για την α΄ φάση που είναι η εκδήλωση ενδιαφέροντος, αποτελεί αναμφισβήτητα το «διαζύγιο» της Γαλλικής Vinci από τον Άκτωρα.
H κατασκευαστική του ομίλου Ελλάκτωρ, που μέχρι πρόσφατα διατηρούσε στενούς δεσμούς με τους Γάλλους στους διαγωνισμούς για τα μεγάλα έργα, επιλέγει σε αυτή την φάση τη σύμπραξη με τους ετέρους της στο μετρό της Θεσσαλονίκης αφού προβλέπεται κάθοδος στο διαγωνισμό με την Ιταλική Ansaldo που ανήκει στον όμιλο της Hitachi.