Πολύ εύκολα πλέον μπορούν να χαρακτηριστούν τα ποσοστά τηλεθέασης των πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών σαν τη διαδρομή ενός «ασανσέρ», αφού είναι συχνό φαινόμενο το πάνω-κάτω είτε στο σύνολο των επίσημων μετρήσεων, είτε στο εμπορικό κοινό των ποσοστών.
Το δυνατό χαρτί του Γιώργου Λιάγκα είναι το σύνολο της τηλεθέασης όπου έχει εδραιωθεί στην πρώτη θέση τον τελευταίο καιρό. Από την άλλη ο Μάρκος Σεφερλής δεν αφήνει εύκολα την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό.
Για την χθεσινή αναμέτρηση οι επίσημες μετρήσεις της Nielsen έδειξαν ότι το «Πρωινό» ήρθε πρώτο στο σύνολο της τηλεθέασης με 31,2% ενώ το «MEGA με Μία» άγγιξε το 24,6%. Στο εμπορικό κοινό πρώτος ήρθε ο Μάρκος Σεφερλής με 28,7% και ακολούθησε ο Γιώργος Λιάγκας με 26,1%. Παραμένει το ρητορικό ερώτημα ποιος θα σηκώσει την κούπα της πρωτιάς για την φετινή σεζόν..
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.