βρέθηκε ο Γιώργος Αγγελόπουλος και οι δημοσιογράφοι έσπευσαν να αποσπάσουν τις πρώτες του δηλώσεις μετά τη συμμετοχή του στο βίντεο για την καμπάνια με τίτλο #DiorLoveChain που κατέκλυσε το διαδίκτυο.
Ο οίκος Dior, διέψευσε μέσω ανακοίνωσης την οποιαδήποτε συνεργασία με τον Γιώργο Αγγελόπουλο και ο ίδιος κλήθηκε να απαντήσει από τους δημοσιογράφους.
«Αυτό που έκανα με τον Dior είναι μια παγκόσμια πρωτοβουλία και συμμετέχει εθελοντικά όποιος θέλει», δήλωσε και συνέχισε: «Δεν ξέρω αν έχει πάρει θέση ο οίκος Dior, αν θέλετε μπορείτε να τους ρωτήσετε».
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.