
Πόσο «πουλάει» ο θηλασμός;
Πόσο «πουλάει» ο θηλασμός;
Με αφορμή την αφίσα μιας αλυσίδας γυμναστηρίου με γυναίκα να αποκαλύπτει τα εντυπωσιακά της στήθη και να ταΐζει τα δίδυμα μωρά της

Eίναι γνωστό ότι η εικόνα του γυναικείου στήθους στις διαφημίσεις «πουλάει» όπως λένε στη γλώσσα των διαφημιστών. Έχει χρησιμοποιηθεί σε διαφημίσεις για μπέργκερς, μπύρες, ακόμη και για το σνακ Snickers. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό πόσο μεγάλη είναι η γκάμα των διαφημίσεων που το προβάλουν με στόχο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού.
Ωστόσο, μία νέα διαφημιστική καμπάνια για μία αλυσίδα γυμναστηρίων πολυτελείας παρουσιάζει το γυναικείο στήθος από μία άλλη οπτική, αυτή της μητρότητας. Συγκεκριμένα, μία γυναίκα βγάζει έξω από το φόρεμα της τα εντυπωσιακά της στήθη και ταΐζει τα δίδυμα μωρά της, σε μία στάση στην οποία σίγουρα δεν θα μπορούσε να παραμείνει για πολύ ώρα. Το σλόγκαν του γυμναστηρίου Equinox είναι «Δεν είναι άσκηση γυμναστικής, είναι ζωή», και προφανώς αναφέρεται στο γεγονός ότι το μοντέλο θηλάζει ενώ κάθεται σε ένα πολυτελές εστιατόριο όπου το δείπνο κοστίζει όσο ένας μέσος μηνιαίος μισθός, ενώ τα αυτιά και τα χέρια του κοσμούν σειρές διαμαντιών. Μάλιστα το μοντέλο τυγχάνει να είναι η Lydia Hearst, κληρονόμος του γνωστού ομώνυμου εκδοτικού οίκου, η οποία δεν έχει παιδιά.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση αποτελεί μία από τις έξι διαφημίσεις του γυμναστηρίου, που απεικονίζουν θέματα της σύγχρονης καθημερινότητας προκειμένου να πείσουν το κοινό ότι πρέπει ότι κάνουν να το κάνουν με αφοσίωση. Ωστόσο κριτικοί υποστηρίζουν ότι το μήνυμα δεν είναι ξεκάθαρο. Εννοεί ότι πρέπει να αφοσιωθεί κάποιος στη γυμναστική όπως μία μητέρα στο θηλασμό; Εννοεί ότι αν η συγκεκριμένη μητέρα μπορεί να θηλάσει κατά τη διάρκεια του δείπνου, οποιοσδήποτε θα μπορούσε να σύρει το τεμπέλικο σώμα του στο γυμναστήριο; Ή μήπως σημαίνει ότι ως κοινωνία είμαστε επικεντρωμένοι στα στήθη έτσι κι αλλιώς, οπότε θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το δεδομένο αυτό για να περάσουμε ένα διαφορετικό μήνυμα; Ή θα μπορούσε ακόμη να σημαίνει ότι θα πρέπει να αφοσιωθούμε στο θηλασμό που υποτίθεται ότι βοηθά στο κάψιμο των θερμίδων αντί να τρέχουμε στα γυμναστήρια;
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Ωστόσο, μία νέα διαφημιστική καμπάνια για μία αλυσίδα γυμναστηρίων πολυτελείας παρουσιάζει το γυναικείο στήθος από μία άλλη οπτική, αυτή της μητρότητας. Συγκεκριμένα, μία γυναίκα βγάζει έξω από το φόρεμα της τα εντυπωσιακά της στήθη και ταΐζει τα δίδυμα μωρά της, σε μία στάση στην οποία σίγουρα δεν θα μπορούσε να παραμείνει για πολύ ώρα. Το σλόγκαν του γυμναστηρίου Equinox είναι «Δεν είναι άσκηση γυμναστικής, είναι ζωή», και προφανώς αναφέρεται στο γεγονός ότι το μοντέλο θηλάζει ενώ κάθεται σε ένα πολυτελές εστιατόριο όπου το δείπνο κοστίζει όσο ένας μέσος μηνιαίος μισθός, ενώ τα αυτιά και τα χέρια του κοσμούν σειρές διαμαντιών. Μάλιστα το μοντέλο τυγχάνει να είναι η Lydia Hearst, κληρονόμος του γνωστού ομώνυμου εκδοτικού οίκου, η οποία δεν έχει παιδιά.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση αποτελεί μία από τις έξι διαφημίσεις του γυμναστηρίου, που απεικονίζουν θέματα της σύγχρονης καθημερινότητας προκειμένου να πείσουν το κοινό ότι πρέπει ότι κάνουν να το κάνουν με αφοσίωση. Ωστόσο κριτικοί υποστηρίζουν ότι το μήνυμα δεν είναι ξεκάθαρο. Εννοεί ότι πρέπει να αφοσιωθεί κάποιος στη γυμναστική όπως μία μητέρα στο θηλασμό; Εννοεί ότι αν η συγκεκριμένη μητέρα μπορεί να θηλάσει κατά τη διάρκεια του δείπνου, οποιοσδήποτε θα μπορούσε να σύρει το τεμπέλικο σώμα του στο γυμναστήριο; Ή μήπως σημαίνει ότι ως κοινωνία είμαστε επικεντρωμένοι στα στήθη έτσι κι αλλιώς, οπότε θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το δεδομένο αυτό για να περάσουμε ένα διαφορετικό μήνυμα; Ή θα μπορούσε ακόμη να σημαίνει ότι θα πρέπει να αφοσιωθούμε στο θηλασμό που υποτίθεται ότι βοηθά στο κάψιμο των θερμίδων αντί να τρέχουμε στα γυμναστήρια;
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα