Η στέψη είναι η μοναδική σκέψη όλων στον Ολυμπιακό απόψε στον τέταρτο τελικό. Ο Παναθηναϊκός, ωστόσο, κόντρα σε όλα τα προγνωστικά θέλει να ξαναγυρίσει στο ΟΑΚΑ
Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός συγκρούονται απόψε (19:45, ΝΕΡΙΤ, NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και www.sport-fm.gr) στον τέταρτο τελικό της Α1, με τους μεν γηπεδούχους να στέφονται πρωταθλητές με νίκη και τους δε φιλοξενούμενους να μένουν ζωντανοί αν αλώσουν το ΣΕΦ υποδεχόμενοι στην περίπτωση αυτή τρεις μέρες μετά στο ΟΑΚΑ τους αντιπάλους τους.
Όλα με το μέρος του
Έχει παρουσιάσει-ομολογουμένως-καλύτερο πρόσωπο στη σειρά των τελικών. Δείχνει να έχει περισσότερη φρεσκάδα, καλύτερο πλάνο και περισσότερες λύσεις. Έχει την ψυχολογία με το μέρος του μετά από μία ευρεία σε έκταση νίκη και το πρώτο του διπλό στο ΟΑΚΑ σε σειρά τελικών μετά από 25 ήττες. Παίζει στην έδρα του, που θα ξεχειλίζει από κόσμο και παλμό (τα εισιτήρια έχουν εξαντληθεί από το πρωί της Παρασκευής). Όμως ο Ολυμπιακός για να στεφθεί πρωταθλητής για ενδέκατη φορά στην ιστορία του και δεύτερη την τελευταία τριετία χρειάζεται μία ακόμη νίκη απέναντι στον Παναθηναϊκό. Αυτό το γνωρίζουν καλά ο Γιώργος Μπαρτζώκας και οι παίκτες του, που κόντρα σε όσους τους θεωρούν σίγουρους πρωταθλητές κρατούν χαμηλούς τόνους και επιφυλάσσονται να πανηγυρίσουν στο τέλος της βραδιάς. Οι «ερυθρόλευκοι» είναι πάνοπλοι-αφού και ο Ματ Λοτζέσκι ξεπέρασε τον μικροτραυματισμό του-και εμφανίζονται προσγειωμένοι αλλά αποφασισμένοι να τελειώσουν τη δουλειά το βράδυ της Κυριακής, στο «σπίτι» τους και με τους δικούς τους όρους. Σε περίπτωση κατάκτησης του τίτλου, ο Ολυμπιακός θα γίνει ο πρώτος σύλλογος που η αντρική του ομάδα παίρνει την ίδια σεζόν το πρωτάθλημα σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ και πόλο.
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο