Το συμμετρικό και γραμμωμένο σώμα του Γρηγόρη Αναστασιάδη ήταν εκείνο που μεταξύ δεκάδων επαγγελματιών του μόντελινγκ κέρδισε την προτίμηση των ιθυνόντων της ελληνικής εταιρείας μαγιό Μed, που αναζητούσαν ανδρικό μοντέλο για την ανοιξιάτικη καμπάνια τους.
«Η συγκεκριμένη φωτογράφηση ήταν μια απίστευτη εμπειρία», λέει ο ίδιος εμφανώς ενθουσιασμένος. «Εκανα σολάριουμ για να δείχνω μαυρισμένος και έκοψα ακόμη πιο κοντά τα μαλλιά μου για να φαίνομαι πιο σκληρός». Ο φωτογραφικός φακός ζούμαρε στους καλογυμνασμένους κοιλιακούς του Γρηγόρη και όχι μόνο. Αλλωστε για εκείνον η σωματική άσκηση είναι τρόπος ζωής. «Οταν τέλειωσα το σχολείο δεν είχα περιθώριο για άλλη επιλογή. Χωρίς να το πολυσκεφτώ γράφτηκα σε μια ιδιωτική σχολή γυμναστών και έκτοτε ασκώ το επάγγελμα του personal trailer», λέει ο ίδιος.
Η αλήθεια είναι ότι δεν του είχε περάσει ποτέ από το μυαλό πως θα μπορούσε να γίνει μοντέλο. Τυχαία περιστατικά ήταν εκείνα που διεύρυναν τελικά τους επαγγελματικούς του ορίζοντες. Οπως λέει άλλωστε και ο ίδιος, κάθε επαγγελματική πρόταση, εκτός από πρόκληση, είναι και μια ευκαιρία για να αυξήσει το εισόδημά του. «Κακά τα ψέματα», παραδέχεται. «Ολοι βιώνουμε τις σημερινές δυσκολίες και ψάχνουμε πηγές έξτρα εισοδήματος. Είμαι τυχερός που μου προσφέρθηκε μια ευκαιρία να το κάνω, περνώντας συγχρόνως καλά. Το μόντελινγκ είναι ένας ενδιαφέρων νέος κόσμος για τα δικά μου δεδομένα», καταλήγει.
Ο Γρηγόρης περνά τις περισσότερες ώρες της ημέρας γυμνάζοντας κόσμο και τον ελεύθερο χρόνο του ασχολείται με extreme και θαλάσσια σπορ.
«Η θάλασσα είναι το λιμάνι μου στην καθημερινή καταιγίδα. Ο τρόπος για να ηρεμώ και να αδειάζω το κεφάλι μου από άγχη και σκοτούρες. Μου αρέσουν τα παγωμένα νερά που σε ξυπνούν και σε κάνουν να νιώθεις αναζωογονημένος. Στις καλοκαιρινές διακοπές ξυπνάω πάντα νωρίς για να απολαύσω τη θάλασσα χωρίς να υπάρχει πολυκοσμία, ρακέτες και φασαρία».
Σε λίγες ημέρες θα τον δούμε να πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση της Ηellenic Seaways. «Ερχομαι από τη Θεσσαλονίκη προκειμένου να πάρω μέρος στη διαφήμιση της γνωστής ακτοπλοϊκής εταιρείας. Χαίρομαι που ένα τόσο μεγάλο brand, το οποίο είναι συνυφασμένο με τις καλοκαιρινές μας διακοπές, με εμπιστεύτηκε. Στόχος μου είναι να δείξω το θετικό πρόσωπο των πιο γρήγορων ακτοπλοϊκών γραμμών», λέει ενθουσιασμένος.
