Οι χρήστες έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 780 δισεκατομμύρια ώρες παιχνιδιού στις συγκεκριμένες κονσόλες
UPD:
Την οριστική διακοπή της κατασκευής της κονσόλας βίντεο-παιχνιδιών Xbox 360, ανακοίνωσε η Microsoft, έπειτα από περίπου δέκα χρόνια από την πρώτη της κυκλοφορία.
Σε ανάρτησή του ο Φιλ Σπένσερ, διευθυντής του τμήματος Xbox της Microsoft, δήλωσε ότι οι χρήστες έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 780 δισεκατομμύρια ώρες παιχνιδιού στις συγκεκριμένες κονσόλες.
Το περασμένο έτος, η εταιρεία είχε ενεργοποιήσει μία επιλογή που παρείχε στους χρήστες του 360 τη δυνατότητα να παίζουν παιχνίδια που ήταν συμβατά μόνο με το νεότερο μοντέλο Xbox One.
Οι κονσόλες που έχουν ήδη κατασκευαστεί και βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων θα είναι διαθέσιμες προς πώληση, ενώ η η Microsoft θα συνεχίσει να παρέχει υποστήριξη της πλατφόρμας για τους υφιστάμενους χρήστες, αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC επικαλούμενο την ανακοίνωση του Σπένσερ.
Κλείσιμο
«Είμαι πραγματικά υπερήφανος για όλη τη δουλειά και την αφοσίωση που αφιερώθηκε στην ανάπτυξη του Xbox 360 hardware, των υπηρεσιών καθώς και των παιχνιδιών τα τελευταία δέκα χρόνια. Και είμαι ευγνώμων προς τους χρήστες μας τόσο για το πάθος που επέδειξαν όσο και για την υποστήριξη που μας προσέφεραν», δήλωσε ο ίδιος.
«Παρόλο που είχαμε μια καταπληκτική πορεία, είναι δύσκολο πλέον να συνεχίσουμε την κατασκευή ενός προϊόντος που έχει ήδη συμπληρώσει μια δεκαετία».
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο