Σε μπελάδες μπήκαν χιλιάδες συνδρομητές του Νetflix, καθώς έπεσαν θύματα απάτης μέσω email.
Οι δράστες έστελναν mail στα... τυφλά σε πιθανούς στόχους, χωρίς να γνωρίζουν αν είναι όντως συνδρομητές του Netflix. Με αυτό τους καλούσε να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας, ώστε να αποφύγουν τη διακοπή της υπηρεσίας.
Όταν οι χρήστες πατούσαν το κουμπί για ανανέωση πληρωμής, σύμφωνα με την εταιρεία ηλεκτρονικής ασφάλειας «Mailguard», μεταφέρονταν σε άλλον ιστότοπο, ακριβές αντίγραφο του Netflix.
Αυτού του είδους οι απάτες ονομάζονται «brandhacking» και είναι, πλέον, από τις πιο βασικές απόπειρες εξαπάτησης, ενώ σύμφωνα με την Mailguard, αυτού του είδους οι απάτες θα γίνονται διαρκώς και πιο διαδεδομένες.
Με την PrimaDonna Aromatic της De’Longhi απολαμβάνουμε το ζεστό ή κρύο ρόφημά μας στο χώρο μας, από τον κόκκο στο φλιτζάνι, όπως ακριβώς θα το κάναμε στα πιο premium café του κόσμου
Σε μια λαμπερή τελετή στα «Sponsorship Awards 2025» η bwin έλαμψε με τα έξι βραβεία που κατέκτησε, επιβεβαιώνοντας έτσι τον σημαντικό της ρόλο και στον αθλητικό χώρο.