Κατάφερε να ανατρέψει τα αρχικά δεδομένα και να αποτελέσει από μόνη της ένα εξαιρετικά επιτυχημένο «case study»
Με χαμόγελα κλείνει η τουριστική περίοδος στην Κω, παρά την πτώση που σημείωσε το νησί στο ξεκίνημα - το οποίο ήταν από τα δυσκολότερα στην τουριστική ιστορία της Κω.
Όπως επισημαίνουν σημαντικά στελέχη της TUI, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Τρυφωνόπουλος και η πρόεδρος των ξενοδόχων της Κω κυρία Σβύνου, η Κως κατάφερε να ανατρέψει τα αρχικά δεδομένα και να αποτελέσει από μόνη της ένα εξαιρετικά επιτυχημένο «case study».
Η σεζόν επεκτάθηκε ως το τέλος του Νοέμβρη. Ο ΕΟΤ προχώρησε σε ένα εκτεταμένο ντεμαράζ επικοινωνιακής προβολής για να ανατραπεί η στρεβλή εικόνα για το νησί στα διεθνή media. Το Υπουργείο Τουρισμού από κοινού με την τοπική ένωση ξενοδόχων, την TUI, την Thomas Cook και άλλους μεγάλους tour operators, ενίσχυσαν με έκτακτες ενέργειες την διεθνή τουριστική κίνηση, αλλά και την εσωτερική με το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού (200.000 δικαιούχοι).
Η ανάκαμψη του τουρισμού της Κω αποτυπώνεται πλήρως στις διεθνείς αφίξεις Οκτωβρίου που ανακοίνωσε η ΥΠΑ. Καθώς, με αύξηση ρεκόρ 19,33% και επιπλέον 10.540 επισκέπτες σε σχέση με πέρσι (συνολικά 65.056) έκλεισε ο φετινός Οκτώβριος αφήνοντας μια νότα αισιοδοξίας στους επιχειρηματίες της Κω.
Η Κωτσόβολος επενδύει σε καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία, εστιάζοντας στη δημιουργία μιας μελλοντικά έτοιμης επιχείρησης που μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις
Στη σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, η μετατροπή των κτιρίων σε "έξυπνα" και ενεργειακά αποδοτικά δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση για τη βιώσιμη ανάπτυξη. H Schneider Electric θέτει στην πράξη αυτού του είδους τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό