Οι Αυστραλοί, Κινέζοι και Γιαπωνέζοι ταξιδιώτες αναζητούν την καλύτερη προσφορά διακοπών και το καλύτερο value for money προκειμένου να προβούν σε κράτηση, παρουσιάζοντας όμως διαφοροποιήσεις σε σχέση με το τι επιθυμούν περισσότερο στις διακοπές.
Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα έρευνας της Expedia® Media Solutions, την οποία διενήργησε η Northstar Research Partners στην αγορά ταξιδιωτών Ασίας-Ειρηνικού, με σκοπό να αναδείξει τις τελευταίες τάσεις και τις καταναλωτικές τους συνήθειες, τον τρόπο που επηρεάζονται στην κράτηση διακοπών και τα κίνητρα κάθε γενιάς.
Οι Κινέζοι ταξιδεύουν πιο συχνά, με μέσο αριθμό ταξιδίων ανά έτος τα 5,3 και οι Αυστραλοί κάνουν διακοπές με τη μεγαλύτερη διάρκεια, με μέσο όρο τις 10,6 ημέρες. Ανάμεσα στις 3 αυτές εθνικότητες ταξιδιωτών, οι baby boomers κάνουν ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας, όμως δεν ταξιδεύουν όσο συχνά το κάνουν άλλες ηλικιακές ομάδες.
Mε 35 ημέρες ανά έτος, η γενιά Ζ των Αυστραλών και οι Millennials των Κινέζων ταξιδεύουν συχνότερα, ενώ οι νεαρότερες ηλικίες στην Ιαπωνία υστερούν με μόλις 12 ημέρες διακοπών το χρόνο.
Ενώ το 45% των Αυστραλών προτιμά προορισμούς του εξωτερικού, τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Κινέζους και τους Ιάπωνες πέφτουν στο 27% και 14% αντίστοιχα.
Kύρια ζητούμενα των Αυστραλών, των Κινέζων και των Γιαπωνέζων είναι οι μοναδικές εμπειρίες και δραστηριότητες, το νόστιμο φαγητό, τα ψώνια και μια δόση πολυτέλειας στις διακοπές ενώ γενικά είναι και οι πιο δεκτικοί στην επιρροή των διαφημίσεων, δήλωσε η αντιπρόεδρος Product Management της Expedia Media Solutions, Lisa Lindberg.