Ένα γιαούρτι την ημέρα, τον διαβήτη κάνει πέρα!

Ένα γιαούρτι την ημέρα, τον διαβήτη κάνει πέρα!

Τα υψηλής παστερίωσης γαλακτοκομικά προϊόντα μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης του διαβήτη

Ένα γιαούρτι την ημέρα, τον διαβήτη κάνει πέρα!
Με την κατανάλωση ενός γιαουρτιού λίγων λιπαρών σχεδόν καθημερινά, μειώνεται κατά 28% ο κίνδυνος των ενηλίκων να εκδηλώσουν τύπου 2 διαβήτη, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ. 

Όπως επισημαίνουν οι επιστήμονες , το είδος του γιαουρτιού δεν έχει σημασία, ενώ ανάλογη προστατευτική δράση μπορεί να προσφέρουν και τα τυριά λίγων λιπαρών, τα οποία φαίνεται να μειώνουν τον κίνδυνο κατά 24%.

Τα ευρήματα αυτά προέρχονται από μελέτη με 4.255 εθελοντές, οι 753 εκ των οποίων εκδήλωσαν τύπου 2 διαβήτη στη διάρκεια μιας ενδεκαετούς περιόδου παρακολουθήσεως.
Όπως γράφουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ στην επιθεώρηση «Diabetologia» την οποία εκδίδει η Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Μελέτη του Διαβήτη (EASD), οι μέχρι τώρα μελέτες για τη δυνητική συσχέτιση γαλακτοκομικών προϊόντων και διαβήτη είχαν αντικρουόμενα αποτελέσματα.

Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν τη δική τους μελέτη η οποία, όπως ισχυρίζονται, είναι η πιο αναλυτική που έχει διεξαχθεί έως σήμερα.
Κλείσιμο

Εξετάζοντας τα γαλακτοκομικά προϊόντα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μόνο τα υψηλής παστερίωσης γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το γιαούρτι, το φρέσκο τυρί και το λίγων λιπαρών κότατζ τσηζ μείωνε σε βάθος χρόνου τον κίνδυνο εμφάνισης του διαβήτη.

Μάλιστα όσοι εθελοντές αντικατέστησαν στο πέρασμα του χρόνου άλλα σνακ (όπως τα πατατάκια) με το γιαούρτι αυτό, ήταν ακόμα πιο προστατευμένοι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης