Οι άλλοτε κυρίαρχοι των σίριαλ Λατινοαμερικάνοι φαίνεται πως όχι μόνο έχουν πέσει από τον θρόνο τους, αλλά έχουν κατακτηθεί πλήρως από έναν νέο βασιλιά, τα τουρκικά σίριαλ. Η επιτυχία των Τούρκων στον συγκεκριμένο τομέα φαίνεται πως είναι μεγάλη, καθώς έχουν μπει στα ταμεία της χώρας εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια.
Οι τουρκικές σειρές, γνωστές ως «Telenovelas Turcas» έχουν κατακλύσει τα σπίτια των Λατινοαμερικάνων, γεγονός που αποδεικνύεται και από το γεγονός πως 83.000 Αργεντίνοι τουρίστες έσπευσαν να επισκεφθούν την Τουρκία το 2015, ενώ το 2014 την είχαν επισκεφθεί μόνο 44.000 συμπατριώτες τους.
Ο Nur Alkış ένας πρώην σύμβουλος στην τουρκική πρεσβεία της Αργενινής προσπάθησε να αποδώσει τον αντίκτυπο που έχουν τα τουρκικά σίριαλ στους Λατινοαμερικάνους, λέγοντας: «Ενδιαφέρονται πολύ και για τη δομή της τούρκικης οικογένειας. Συνήθιζαν να με ρωτούν αν οι Τούρκοι αλήθεια βγάζουν τα παπούτσια τους πριν μπουν σε ένα σπίτι. Ακόμα δίνουν στα παιδιά τους ονόματα των αγαπημένων τους χαρακτήρων. Ειδικά μετά το 2015, ακούσαμε από τα τοπικά ΜΜΕ ότι κάποιοι ονόμασαν τα παιδιά τους Onur και Sehrazat».
Κλείσιμο
Οι Τούρκοι όμως φαίνεται πως θέλουν να χτίσουν περαιτέρω εμπορικές σχέσεις πάνω στη λατρεία που δείχνουν οι πολίτες της λατινικής Αμερικής στις σαπουνόπερες τους. Έτσι, ο Οργανισμός Εξωτερικών Οικονομικών Σχέσεων της Τουρκίας (Foreign Economic Relations Board - DEiK) προσπαθεί να αυξήσει ακόμα περισσότερο την εξαγωγή των σίριαλ της Τουρκίας, καθώς ετοιμάζεται να συνεργαστεί με περισσότερες χώρες της Λατινικής Αμερικής.
Όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος του DeiK, Aykut Eken σχετικά με τα μελλοντικά project ενίσχυσης: «Τα σχέδια με τις χώρες της Λατινικής Αμερικής θα συμβάλλουν στην προώθηση τόσο της Τουρκίας όσο θα δημιουργήσουν και ένα ζεστό περιβάλλον για αύξηση των εμπορικών συναλλαγών». Μάλιστα, ο ίδιος τόνισε πως εκτός από τις σαπουνόπερες που τους δένουν, υπάρχουν μεταξύ τους και πολλές ευκαιρίες για επενδύσεις. Μάλιστα, ο Eken υπογράμμισε πως θα μπορούσαν να εξάγουν στη Βραζιλία, το Μεξικό, τη Βενεζουέλα και την Κόστα Ρίκα.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.