Οι καινοτόμες τεχνολογίες, ο εκπληκτικός σχεδιασμός και η ευκολία χρήσης της Αυτόματης Μηχανής Καφέ Eletta Explore της De’Longhi απογειώνουν την εμπειρία του καφέ, ικανοποιώντας ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα
Oι Stars πριν το photoshop
Oι Stars πριν το photoshop
Ένα ταξίδι στα 60s και 70s με οδηγό τη γεμάτη καμπύλες γυναικεία σιλουέτα, έτσι όπως αποτυπώθηκε στις χωρίς ρετούς σελίδες των περιοδικών της εποχής.
κείμενο – φωτογραφικό αρχείο: Βασίλης Νατσιος
Το φαινόμενο του photoshop παρουσίασε έξαρση τα τελευταία χρόνια, ενώ δεν ίσχυε το ίδιο στις περασμένες δεκαετίες, τότε που οι μεγάλες σταρ του ελληνικού κινηματογράφου έβαζαν το μπικίνι τους και πόζαραν άνετες μπροστά στο φακό. Η λάμψη τους υπερτερούσε των όποιων αδυναμιών μπορεί να είχαν. Πριν από τη δημιουργία του λεγόμενου star system στο ελληνικό σινεμά, τα περιοδικά δεν έδειχναν ιδιαίτερη προτίμηση στα κορίτσια με ωραία μαγιό. Με την έκδοση όμως περιοδικών όπως το Πρώτο και η Φαντασία, ξεκίνησε η προβολή των Ελληνίδων ηθοποιών με τις εμφανίσεις τους στις παραλίες. Είχαν τέτοια απήχηση στο αναγνωστικό κοινό, που έστελναν γράμματα και ζητούσαν να δουν τις αγαπημένες τους σταρ στις πλαζ, να κολυμπούν και να μαυρίζουν κάτω από τον καυτό ήλιο. Αλλά κι εκείνες έκαναν μικρές θυσίες για να έχουν όμορφη σιλουέτα.
Η Ζωζώ Σαπουντζάκη, όταν γύριζε τον Ξυπόλητο Πρίγκιπα, δεν έπινε ούτε νερό για να μη φουσκώσει η κοιλιά της. Η ίδια εξομολογείται στο People: «Τα γυρίσματα γίνονταν στο Λαγονήσι. Ήθελα να φαίνεται πλάκα η κοιλιά μου και δεν έπινα ούτε νερό για να μη φουσκώσει. Αυτό κράτησε μέχρι να τελειώσουν τα γυρίσματα. Ήταν βέβαια λάθος, αλλά τότε δεν το ήξερα. Τώρα πίνω νερό νηστική πριν το φαγητό και αφήνω ένα διάστημα περίπου δύο ωρών, μέχρι να πιω ξανά νερό. Φυσικά κολυμπάω πολύ, όπως έκανα από μικρή, και κάνω καθημερινά και τη γυμναστική μου. Μου αρέσει να προσέχω τη διατροφή μου, τρώω φρέσκο ψαράκι και δεν κάνω –ποτέ εξάλλου δεν έκανα– καταχρήσεις. Εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε ρετούς στα περιοδικά.
Με έβαζαν εξώφυλλο όπως ήμουν. Τώρα, δεν αλλάζουν μόνο το σώμα, αλλά και το πρόσωπο. Είναι πολλές που ξέρουμε πώς είναι στην πραγματικότητα και μονίμως τις ρετουσάρουν. Δεν συμφωνώ καθόλου» καταλήγει η Ζωζώ Σαπουντζάκη. Η Μάρθα Καραγιάννη, που έχει φορέσει τα περισσότερα μπικίνι στη μεγάλη οθόνη, έχει αντίθετη άποψη: «Οι γυναίκες τώρα έχουν ωραίο κορμί.
Έχουμε πολύ ωραίες κοπέλες, που είναι ωραίες, είτε με ρετούς είτε χωρίς. Δεν γίνονται και θαύματα με το ρετουσάρισμα. Όταν τις βλέπουμε στην τηλεόραση, δεν έχουν ρετούς. Είναι κανονικές. Αλλά δεν ξέρω πραγματικά τι είναι αυτό που τις οδηγεί να ζητάνε το ρετουσάρισμα στα περιοδικά. Εκείνα τα χρόνια, δεν είχαμε ανασφάλειες. Όπως ήμουν, πήγαινα για φωτογράφιση. Ρετούς δεν έκαναν τότε. Βέβαια, πάντα πρόσεχα να μην παχύνω, ήθελα να έχω ένα ωραίο σώμα, όχι μόνο για το σινεμά, αλλά και για μένα. Άλλες εποχές, άλλα χρόνια, αλλιώτικες γυναίκες» καταθέτει στο People η Μάρθα Καραγιάννη.
Έλενα Ναθαναήλ
Το φαινόμενο του photoshop παρουσίασε έξαρση τα τελευταία χρόνια, ενώ δεν ίσχυε το ίδιο στις περασμένες δεκαετίες, τότε που οι μεγάλες σταρ του ελληνικού κινηματογράφου έβαζαν το μπικίνι τους και πόζαραν άνετες μπροστά στο φακό. Η λάμψη τους υπερτερούσε των όποιων αδυναμιών μπορεί να είχαν. Πριν από τη δημιουργία του λεγόμενου star system στο ελληνικό σινεμά, τα περιοδικά δεν έδειχναν ιδιαίτερη προτίμηση στα κορίτσια με ωραία μαγιό. Με την έκδοση όμως περιοδικών όπως το Πρώτο και η Φαντασία, ξεκίνησε η προβολή των Ελληνίδων ηθοποιών με τις εμφανίσεις τους στις παραλίες. Είχαν τέτοια απήχηση στο αναγνωστικό κοινό, που έστελναν γράμματα και ζητούσαν να δουν τις αγαπημένες τους σταρ στις πλαζ, να κολυμπούν και να μαυρίζουν κάτω από τον καυτό ήλιο. Αλλά κι εκείνες έκαναν μικρές θυσίες για να έχουν όμορφη σιλουέτα.
Η Ζωζώ Σαπουντζάκη, όταν γύριζε τον Ξυπόλητο Πρίγκιπα, δεν έπινε ούτε νερό για να μη φουσκώσει η κοιλιά της. Η ίδια εξομολογείται στο People: «Τα γυρίσματα γίνονταν στο Λαγονήσι. Ήθελα να φαίνεται πλάκα η κοιλιά μου και δεν έπινα ούτε νερό για να μη φουσκώσει. Αυτό κράτησε μέχρι να τελειώσουν τα γυρίσματα. Ήταν βέβαια λάθος, αλλά τότε δεν το ήξερα. Τώρα πίνω νερό νηστική πριν το φαγητό και αφήνω ένα διάστημα περίπου δύο ωρών, μέχρι να πιω ξανά νερό. Φυσικά κολυμπάω πολύ, όπως έκανα από μικρή, και κάνω καθημερινά και τη γυμναστική μου. Μου αρέσει να προσέχω τη διατροφή μου, τρώω φρέσκο ψαράκι και δεν κάνω –ποτέ εξάλλου δεν έκανα– καταχρήσεις. Εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε ρετούς στα περιοδικά.
Με έβαζαν εξώφυλλο όπως ήμουν. Τώρα, δεν αλλάζουν μόνο το σώμα, αλλά και το πρόσωπο. Είναι πολλές που ξέρουμε πώς είναι στην πραγματικότητα και μονίμως τις ρετουσάρουν. Δεν συμφωνώ καθόλου» καταλήγει η Ζωζώ Σαπουντζάκη. Η Μάρθα Καραγιάννη, που έχει φορέσει τα περισσότερα μπικίνι στη μεγάλη οθόνη, έχει αντίθετη άποψη: «Οι γυναίκες τώρα έχουν ωραίο κορμί.
Έχουμε πολύ ωραίες κοπέλες, που είναι ωραίες, είτε με ρετούς είτε χωρίς. Δεν γίνονται και θαύματα με το ρετουσάρισμα. Όταν τις βλέπουμε στην τηλεόραση, δεν έχουν ρετούς. Είναι κανονικές. Αλλά δεν ξέρω πραγματικά τι είναι αυτό που τις οδηγεί να ζητάνε το ρετουσάρισμα στα περιοδικά. Εκείνα τα χρόνια, δεν είχαμε ανασφάλειες. Όπως ήμουν, πήγαινα για φωτογράφιση. Ρετούς δεν έκαναν τότε. Βέβαια, πάντα πρόσεχα να μην παχύνω, ήθελα να έχω ένα ωραίο σώμα, όχι μόνο για το σινεμά, αλλά και για μένα. Άλλες εποχές, άλλα χρόνια, αλλιώτικες γυναίκες» καταθέτει στο People η Μάρθα Καραγιάννη.
Έλενα Ναθαναήλ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΣ ΑΠΟΛΛΩΝ, 1968
Μαυρισμένη και πανέμορφη με το άσπρο μπικίνι, μαζί με τον Τόμας Φριτς. Στα 21 της, είχε τις τέλειες αναλογίες και διατήρησε τη σιλουέτα της και τα επόμενα χρόνια. Σε δήλωσή της εκείνης της εποχής είχε πει: «Σιχαίνομαι τις κονσερβοποιημένες γυναίκες, οι οποίες είναι φτιαγμένες από πάνω μέχρι κάτω: πώς θα βαφτούν, πώς θα χαμογελάσουν, πώς θα περπατήσουν. Είναι όλες σαν να βρίσκονται μέσα σε μία κονσέρβα». Στα 40 της έλεγε: «Κατάλαβα ότι ήμουν καλλονή, τώρα στα 40, από το πολύ πες, πες. Δεν θα άλλαζε βέβαια τίποτε αν το είχα καταλάβει πιο πριν. Ούτε στη μόρφωση, ούτε στην αγωγή, ούτε στη συμπεριφορά μου. Είπα, όμως, “βρε παιδί μου, τελικά είσαι πάρα πολύ ωραίο κορίτσι”. Εν μία νυκτί το συνειδητοποίησα, εν μία νυκτί το ξέχασα».
Tζένη Καρέζη
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1962
Οι σημαντικότερες εμφανίσεις της στο σιμεμά με μαγιό ήταν στις ταινίες Τζένη, Τζένη και Εκείνος κι Εκείνη. Τα περιοδικά της εποχής, όμως, δεν την προτιμούσαν με μαγιό στα εξώφυλλα. Γι’ αυτό οι φωτογραφίες της Τζένης με μαγιό είναι σπάνιες. Καλοκαίρι του 1962, τέσσερις μήνες μετά το γάμο της με τον Ζάχο Χατζηφωτίου, φωτογραφίζεται στις καμπάνες της Γλυφάδας, για το περιοδικό Ελληνίδα. Η ίδια είχε πει: «Ολοήμερη αμεριμνησία και αλητεία με ένα μαγιό, με ανακατωμένο τσουλούφι και γυμνές πατούσες. Μούλιασμα στο αλμυρό νερό και μετά καβούρδισμα στο σκληρό ήλιο».
Αλίκη Βουγιουκλάκη
ΤΟ ΔΟΛΩΜΑ, 1964
Καλοκαίρι του ’64, ο Φίνος αποφασίζει να γυρίσει μια κοσμοπολίτικη ταινία με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Στη Ρόδο, συνδυάζουν διακοπές και γυρίσματα. Οι εμφανίσεις της Αλίκης στο κοσμοπολίτικο νησί κόβουν την ανάσα. Πιο όμορφη από κάθε άλλη της ταινία, αλλάζει μαγιό –και καπέλα– και τραβά πάνω της όλα τα αντρικά βλέμματα με την αδύνατη σιλουέτα της και το εντυπωσιακό μαύρισμά της. Σχεδόν μια δεκαετία μετά, φωτογραφίζεται στο εξοχικό της, στο Θεολόγο (φωτό δεξιά), αποδεικνύοντας ότι, εκτός από την ομορφιά του προσώπου της, και το σώμα της παρέμενε το ίδιο νεανικό.
Ρένα Βλαχοπούλου
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΑΜΠΡΟΣ, 1971
Η Ρένα Βλαχοπούλου βάζει το ολόσωμο μαγιό-φουστίτσα, φοράει τις μισόταβλες (όπως έλεγε στην ταινία) και ορμάει! Δεν είχε κανένα πρόβλημα να εμφανίζεται στις ταινίες με μαγιό και να δείχνει τα πόδια της, ακόμα κι όταν συμπρωταγωνιστούσε με θεϊκά κορμιά, όπως η Λάσκαρη ή η Καραγιάννη. «Πάλι με αυτές τις μπαμπόγριες θα παίξω;» είπε χιουμοριστικά όταν αντίκρισε τις συμπρωταγωνίστριές της –Λάσκαρη, Λιάσκου, Καραγιάννη– με μαγιό στα Κορίτσια για Φίλημα. Όταν τη ρωτούσαν για τη σιλουέτα της, έλεγε: «Υπήρξα πολύ όμορφο κορίτσι. Στο σώμα είμαι πολύ καλή. Δεν τρέχω σε γυμναστήρια και οίκους ομορφιάς. Μια κρεμούλα βάζω, λίγο σαπουνάκι και τίποτα άλλο».
Μελίνα Μερκούρη
ΣΤΕΛΛΑ, 1955
Η Μελίνα Μερκούρη και ο Γιώργος Φούντας γυρίζουν τη σκηνή της θάλασσας στον Πειραιά, κάτω από έναν ήλιο που καίει. Η κορμοστασιά της Μελίνας με ολόσωμο μαγιό και το μοναδικό της αξεπέραστο στιλ διατηρεί αναλλοίωτη την εικόνα της, παρά το πέρασμα των χρόνων. Η Μελίνα ήταν η περίπτωση που η προσωπικότητα επισκιάζει τα πάντα.
Μάρθα Καραγιάννη
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1966 & 1968
Ήταν η αγαπημένη των περιοδικών στις σέξι φωτογραφήσεις και στα εξώφυλλα με μαγιό. Την περιέγραφαν ως τη «μελαχρινή σταρ με τις εκρηκτικές καμπύλες» ή ως την «πιο πικάντικη βεντέτα του μουσικού μας θεάτρου». To εξώφυλλο είναι την εποχή που γύριζε την ταινία Οι Θαλασσιές οι Χάντρες (1966), ενώ το δεύτερο με την πετσέτα στον ώμο, το 1968, όταν έκανε μια δραματική ταινία, σε σκηνοθεσία Νίκου Φώσκολου, με τίτλο Πεθαίνω Κάθε Ξημέρωμα. Η Πέρσα, ο ρόλος που υποδυόταν, ήταν μια οργισμένη νέα, ένα αγριοκόριτσο. Γι’ αυτό και το ύφος της σ΄αυτό το εξώφυλλο είναι επηρεασμένο από το ρόλο της.
Ελένη Ανουσάκη
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1964
Μετά την επιτυχία της ταινίας Ζορμπάς, η Ελένη Ανουσάκη είδε τις μετοχές της στο σινεμά να ανεβαίνουν. Είχαν προηγηθεί και τα Κόκκινα Φανάρια και την είχαν αναδείξει σε μία από τις πιο ελπιδοφόρες νέες ηθοποιούς. Με τις καμπύλες της και το sexy juicy κορμί της, ήταν πάντα μέσα στις προτιμήσεις των περιοδικών για εξώφυλλο με μπικίνι. Αν και δεν έχει καταγραφεί στις συνειδήσεις του κοινού ως sex symbol, έχει κάνει αρκετά εξώφυλλα και φωτορεπορτάζ με καλοκαιρινές εμφανίσεις, μέχρι και τη δεκαετία του 1980.
Ζωή Λάσκαρη
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1964
Η Ζωή επαλήθευσε αυτό που πίστευε πάντα: Ότι χρόνος δεν υπάρχει. Ήταν όμως και τυχερή. Δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνει δίαιτα. Σε συνεντεύξεις της έλεγε: «Η καλή διατροφή είναι πολύ σημαντική, όχι μόνο για τη διατήρηση της σιλουέτας, αλλά γενικότερα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Προτιμώ λαχανικά και φρούτα. Δεν τρώω κρέας, αλλά όχι με φανατισμό, κάποια στιγμή μπορεί και να φάω».
Άννα Φόνσου
ΜΩΡΟ ΜΟΥ, 1960
Από την πρώτη της εμφάνιση στο Αγοροκόριτσο και στο Μωρό Μου, το 1960 (ασπρόμαυρη φωτογραφία), η Άννα Φόνσου είχε πάντα όμορφη σιλουέτα, την οποία κατάφερε να διατηρήσει μέχρι σήμερα. Χωρίς να προσέχει ιδιαίτερα τη διατροφή της, συνδύαζε το σωστό φαγητό και την ξεκούραση, όποτε της το επέτρεπαν τα πολλά γυρίσματα και το θέατρο.
Ζωζώ Σαπουντζάκη
ΞΥΠΟΛΗΤΟΣ ΠΡΙΓΚΗΨ, 1968
Ο Γιάννης Δαλιανίδης το 1966 γυρίζει την ταινία Ο Ξυπόλητος Πρίγκηψ, έγχρωμη και σινεμασκόπ, με τη Ζωζώ Σαπουντζάκη να κάνει τις ωραιότερες εμφανίσεις της με υπέροχες τουαλέτες, αλλά και με μπικίνι, που είχε τη δική του ιστορία, όταν λίγο καιρό πριν το είχε αγοράσει στην Αμερική. Τότε έκανε μπάνιο στην πισίνα ενός ξενοδοχείου με ολόσωμο μαγιό. Μια μέρα αγόρασε μπικίνι, το οποίο δεν μπορούσε να το συνηθίσει πάνω της, και εντυπωσίασε τους Αμερικανούς. Όταν η πισίνα είχε πολύ κόσμο, πήγαινε και στη θάλασσα, όπου όμως το μεγάλο κύμα τη φόβιζε. Η θάλασσα είναι η μεγάλη αγάπη της Ζωζώς, την ηρεμεί και την ξεκουράζει, ειδικά μετά από μια κουραστική μέρα γυρισμάτων, όπως με το Ξυπόλητος Πρίγκηψ, στο Λαγονήσι.
Μαυρισμένη και πανέμορφη με το άσπρο μπικίνι, μαζί με τον Τόμας Φριτς. Στα 21 της, είχε τις τέλειες αναλογίες και διατήρησε τη σιλουέτα της και τα επόμενα χρόνια. Σε δήλωσή της εκείνης της εποχής είχε πει: «Σιχαίνομαι τις κονσερβοποιημένες γυναίκες, οι οποίες είναι φτιαγμένες από πάνω μέχρι κάτω: πώς θα βαφτούν, πώς θα χαμογελάσουν, πώς θα περπατήσουν. Είναι όλες σαν να βρίσκονται μέσα σε μία κονσέρβα». Στα 40 της έλεγε: «Κατάλαβα ότι ήμουν καλλονή, τώρα στα 40, από το πολύ πες, πες. Δεν θα άλλαζε βέβαια τίποτε αν το είχα καταλάβει πιο πριν. Ούτε στη μόρφωση, ούτε στην αγωγή, ούτε στη συμπεριφορά μου. Είπα, όμως, “βρε παιδί μου, τελικά είσαι πάρα πολύ ωραίο κορίτσι”. Εν μία νυκτί το συνειδητοποίησα, εν μία νυκτί το ξέχασα».
Tζένη Καρέζη
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1962
Οι σημαντικότερες εμφανίσεις της στο σιμεμά με μαγιό ήταν στις ταινίες Τζένη, Τζένη και Εκείνος κι Εκείνη. Τα περιοδικά της εποχής, όμως, δεν την προτιμούσαν με μαγιό στα εξώφυλλα. Γι’ αυτό οι φωτογραφίες της Τζένης με μαγιό είναι σπάνιες. Καλοκαίρι του 1962, τέσσερις μήνες μετά το γάμο της με τον Ζάχο Χατζηφωτίου, φωτογραφίζεται στις καμπάνες της Γλυφάδας, για το περιοδικό Ελληνίδα. Η ίδια είχε πει: «Ολοήμερη αμεριμνησία και αλητεία με ένα μαγιό, με ανακατωμένο τσουλούφι και γυμνές πατούσες. Μούλιασμα στο αλμυρό νερό και μετά καβούρδισμα στο σκληρό ήλιο».
Αλίκη Βουγιουκλάκη
ΤΟ ΔΟΛΩΜΑ, 1964
Καλοκαίρι του ’64, ο Φίνος αποφασίζει να γυρίσει μια κοσμοπολίτικη ταινία με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Στη Ρόδο, συνδυάζουν διακοπές και γυρίσματα. Οι εμφανίσεις της Αλίκης στο κοσμοπολίτικο νησί κόβουν την ανάσα. Πιο όμορφη από κάθε άλλη της ταινία, αλλάζει μαγιό –και καπέλα– και τραβά πάνω της όλα τα αντρικά βλέμματα με την αδύνατη σιλουέτα της και το εντυπωσιακό μαύρισμά της. Σχεδόν μια δεκαετία μετά, φωτογραφίζεται στο εξοχικό της, στο Θεολόγο (φωτό δεξιά), αποδεικνύοντας ότι, εκτός από την ομορφιά του προσώπου της, και το σώμα της παρέμενε το ίδιο νεανικό.
Ρένα Βλαχοπούλου
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΑΜΠΡΟΣ, 1971
Η Ρένα Βλαχοπούλου βάζει το ολόσωμο μαγιό-φουστίτσα, φοράει τις μισόταβλες (όπως έλεγε στην ταινία) και ορμάει! Δεν είχε κανένα πρόβλημα να εμφανίζεται στις ταινίες με μαγιό και να δείχνει τα πόδια της, ακόμα κι όταν συμπρωταγωνιστούσε με θεϊκά κορμιά, όπως η Λάσκαρη ή η Καραγιάννη. «Πάλι με αυτές τις μπαμπόγριες θα παίξω;» είπε χιουμοριστικά όταν αντίκρισε τις συμπρωταγωνίστριές της –Λάσκαρη, Λιάσκου, Καραγιάννη– με μαγιό στα Κορίτσια για Φίλημα. Όταν τη ρωτούσαν για τη σιλουέτα της, έλεγε: «Υπήρξα πολύ όμορφο κορίτσι. Στο σώμα είμαι πολύ καλή. Δεν τρέχω σε γυμναστήρια και οίκους ομορφιάς. Μια κρεμούλα βάζω, λίγο σαπουνάκι και τίποτα άλλο».
Μελίνα Μερκούρη
ΣΤΕΛΛΑ, 1955
Η Μελίνα Μερκούρη και ο Γιώργος Φούντας γυρίζουν τη σκηνή της θάλασσας στον Πειραιά, κάτω από έναν ήλιο που καίει. Η κορμοστασιά της Μελίνας με ολόσωμο μαγιό και το μοναδικό της αξεπέραστο στιλ διατηρεί αναλλοίωτη την εικόνα της, παρά το πέρασμα των χρόνων. Η Μελίνα ήταν η περίπτωση που η προσωπικότητα επισκιάζει τα πάντα.
Μάρθα Καραγιάννη
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1966 & 1968
Ήταν η αγαπημένη των περιοδικών στις σέξι φωτογραφήσεις και στα εξώφυλλα με μαγιό. Την περιέγραφαν ως τη «μελαχρινή σταρ με τις εκρηκτικές καμπύλες» ή ως την «πιο πικάντικη βεντέτα του μουσικού μας θεάτρου». To εξώφυλλο είναι την εποχή που γύριζε την ταινία Οι Θαλασσιές οι Χάντρες (1966), ενώ το δεύτερο με την πετσέτα στον ώμο, το 1968, όταν έκανε μια δραματική ταινία, σε σκηνοθεσία Νίκου Φώσκολου, με τίτλο Πεθαίνω Κάθε Ξημέρωμα. Η Πέρσα, ο ρόλος που υποδυόταν, ήταν μια οργισμένη νέα, ένα αγριοκόριτσο. Γι’ αυτό και το ύφος της σ΄αυτό το εξώφυλλο είναι επηρεασμένο από το ρόλο της.
Ελένη Ανουσάκη
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1964
Μετά την επιτυχία της ταινίας Ζορμπάς, η Ελένη Ανουσάκη είδε τις μετοχές της στο σινεμά να ανεβαίνουν. Είχαν προηγηθεί και τα Κόκκινα Φανάρια και την είχαν αναδείξει σε μία από τις πιο ελπιδοφόρες νέες ηθοποιούς. Με τις καμπύλες της και το sexy juicy κορμί της, ήταν πάντα μέσα στις προτιμήσεις των περιοδικών για εξώφυλλο με μπικίνι. Αν και δεν έχει καταγραφεί στις συνειδήσεις του κοινού ως sex symbol, έχει κάνει αρκετά εξώφυλλα και φωτορεπορτάζ με καλοκαιρινές εμφανίσεις, μέχρι και τη δεκαετία του 1980.
Ζωή Λάσκαρη
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1964
Η Ζωή επαλήθευσε αυτό που πίστευε πάντα: Ότι χρόνος δεν υπάρχει. Ήταν όμως και τυχερή. Δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνει δίαιτα. Σε συνεντεύξεις της έλεγε: «Η καλή διατροφή είναι πολύ σημαντική, όχι μόνο για τη διατήρηση της σιλουέτας, αλλά γενικότερα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Προτιμώ λαχανικά και φρούτα. Δεν τρώω κρέας, αλλά όχι με φανατισμό, κάποια στιγμή μπορεί και να φάω».
Άννα Φόνσου
ΜΩΡΟ ΜΟΥ, 1960
Από την πρώτη της εμφάνιση στο Αγοροκόριτσο και στο Μωρό Μου, το 1960 (ασπρόμαυρη φωτογραφία), η Άννα Φόνσου είχε πάντα όμορφη σιλουέτα, την οποία κατάφερε να διατηρήσει μέχρι σήμερα. Χωρίς να προσέχει ιδιαίτερα τη διατροφή της, συνδύαζε το σωστό φαγητό και την ξεκούραση, όποτε της το επέτρεπαν τα πολλά γυρίσματα και το θέατρο.
Ζωζώ Σαπουντζάκη
ΞΥΠΟΛΗΤΟΣ ΠΡΙΓΚΗΨ, 1968
Ο Γιάννης Δαλιανίδης το 1966 γυρίζει την ταινία Ο Ξυπόλητος Πρίγκηψ, έγχρωμη και σινεμασκόπ, με τη Ζωζώ Σαπουντζάκη να κάνει τις ωραιότερες εμφανίσεις της με υπέροχες τουαλέτες, αλλά και με μπικίνι, που είχε τη δική του ιστορία, όταν λίγο καιρό πριν το είχε αγοράσει στην Αμερική. Τότε έκανε μπάνιο στην πισίνα ενός ξενοδοχείου με ολόσωμο μαγιό. Μια μέρα αγόρασε μπικίνι, το οποίο δεν μπορούσε να το συνηθίσει πάνω της, και εντυπωσίασε τους Αμερικανούς. Όταν η πισίνα είχε πολύ κόσμο, πήγαινε και στη θάλασσα, όπου όμως το μεγάλο κύμα τη φόβιζε. Η θάλασσα είναι η μεγάλη αγάπη της Ζωζώς, την ηρεμεί και την ξεκουράζει, ειδικά μετά από μια κουραστική μέρα γυρισμάτων, όπως με το Ξυπόλητος Πρίγκηψ, στο Λαγονήσι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα