Το ταξίδι με το αυτοκίνητο δεν (πρέπει να) είναι μια απλή μετάβαση από σημείο σε σημείο. Είναι η τέχνη της εξερεύνησης, της προσμονής, της περιπέτειας αλλά και της ποιοτικής διαβίωσης μέσα σε αυτό. Για όλους αυτούς τους λόγους το ταξίδι με ένα DS είναι από μόνο του μια εμπειρία που δεν θέλεις να τελειώσει.
Αποκάλυψη για το 7θέσιο νέο X-Trail
Αποκάλυψη για το 7θέσιο νέο X-Trail
Αν το σουλούπι του σας θυμίζει κάτι από Qashqai, δεν μπερδευτήκατε. Το νέο X-trail αντλεί έμπνευση από το πετυχημένο crossover της Nissan και θα «περπατήσει» στα σίγουρα χνάρια του.
Αυτό σημαίνει ότι θα αναλάβει ουσιαστικά το ρόλο του Qashqai+2, με το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών ή 7θέσια διάταξη. Τα mainstream μοντέλα της Nissan είναι τα crossover, προσφέροντας μία εναλλακτική σε όσους σκέφτονται να αποκτήσουν ένα κλασσικό μικρομεσαίο οικογενειακό, όπως το Focus ή το Astra.
Οι πωλήσεις του νέου X-Trail αναμένεται να αρχίσουν το καλοκαίρι του 2014 και λίγους μήνες νωρίτερα θα γίνουν γνωστοί οι κινητήρες και τα επίπεδα εξοπλισμού για την Ευρώπη. Με δεδομένο όμως ότι θα κυκλοφορήσει τόσο ως προσθιοκίνητο όσο και με το σύστημα τετρακίνησης ALL MODE 4x4i, οι κινητήρες θα διαφέρουν. Θα κυκλοφορήσει με τον 1.6 βενζίνης αλλά και 2λιτρο diesel. Είναι εξαιρετικά πιθανό η Nissan να δανειστεί και μικρότερους turbo από τη Renault, με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων.
Ο περιστροφικός διακόπτης στην κεντρική κονσόλα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε κίνηση μόνο μπροστά (για εξοικονόμηση καυσίμου), στη λειτουργία Auto (η ροπή κατανέμεται στους δύο άξονες ανάλογα με την πρόσφυση) και στη Lock (για δύσκολα σημεία και για χαμηλές ταχύτητες.
Δείτε όλα τα νέα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται στην Φρανκφούρτη ΕΔΩ
Οι πωλήσεις του νέου X-Trail αναμένεται να αρχίσουν το καλοκαίρι του 2014 και λίγους μήνες νωρίτερα θα γίνουν γνωστοί οι κινητήρες και τα επίπεδα εξοπλισμού για την Ευρώπη. Με δεδομένο όμως ότι θα κυκλοφορήσει τόσο ως προσθιοκίνητο όσο και με το σύστημα τετρακίνησης ALL MODE 4x4i, οι κινητήρες θα διαφέρουν. Θα κυκλοφορήσει με τον 1.6 βενζίνης αλλά και 2λιτρο diesel. Είναι εξαιρετικά πιθανό η Nissan να δανειστεί και μικρότερους turbo από τη Renault, με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων.
Ο περιστροφικός διακόπτης στην κεντρική κονσόλα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε κίνηση μόνο μπροστά (για εξοικονόμηση καυσίμου), στη λειτουργία Auto (η ροπή κατανέμεται στους δύο άξονες ανάλογα με την πρόσφυση) και στη Lock (για δύσκολα σημεία και για χαμηλές ταχύτητες.
Δείτε όλα τα νέα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται στην Φρανκφούρτη ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα