Μια ακόμη αλάνθαστη εμφάνιση από το Σεμπάστιαν Φέτελ και τη Red Bull που παρά την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας 2 φορές και την προσπάθεια των Lotus πήρε την 4η συνεχή του νίκη, πλέον ο τίτλος του μένει να επιβεβαιωθεί και μαθηματικά, αυτό μπορεί να γίνει ακόμη και στην Ιαπωνία. Πίσω από το Γερμανό τερμάτισαν οι Lotus των Ράικονεν και Γκροζάν. Τέταρτος ο Χούλκενμπεργκ που κράτησε ηρωικά πίσω του, Χάμιλτον και Αλόνσο.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να στρίβει 1ος ενώ πίσω του ο Γκροζάν πέρασε το Χάμιλτον και άρχισε να τον ακολουθεί. Εκπληκτική εκκίνηση από Χούλκενμπεργκ και Γκουτιέρεζ έφερε τις Suaber ψηλά, την ώρα που ο Μάσα πήγαινε τέρμα δεξιά στη στροφή 3 και χτυπώντας στο κερμπ έχασε τον έλεγχο και ακούμπησε τον Αλόνσο. Ο αγώνας άρχισε να βρίσκει μια ροή όμως ήταν σαφές πως τα ελαστικά βρίσκονταν στο απόλυτο όριο.
Οι πρώτες αλλαγές ήρθαν πριν τον 10ο γύρο με την πολύ μαλακή γόμα να δίνει τη θέση της στη μέση γόμα. Ο Φέτελ δε φάνηκε να προβληματίζεται οριοθετώντας το ρυθμό ώστε να διατηρεί μια διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του. Ο Ράικονεν προσπαθούσε να περάσει τους Αλόνσο και Χούλκενμπεργκ, στη Lotus ρίσκαραν τραβώντας τον για 2η φορά στα πιτ στον 26ο γύρο ώστε να βγει μπροστά τους.
Κλείσιμο
Ο Πέρεζ είχε βάλει τη μέση γόμα στον 11ο γύρο, έφτασε μέχρι τον 31ο όπου ένα μπλοκάρισμα εμπρός δεξιά (σ.σ: αυτό το ελαστικό καταπονείται περισσότερο στη Γέονκαμ) οδήγησε σε αστοχία του ελαστικού. Η πίστα γέμισε κομμάτια από ανθρακόνημα και λινά ελαστικού με αποτέλεσμα να χρειαστεί αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό οριοθέτησε τον αγώνα για αρκετούς γύρους και όταν αποχώρησε, ο Ράικονεν πέρασε τον Γκροζάν και ο Σούτιλ κοπάνησε το Γουέμπερ. Η Red Bull πήρε φωτιά και βγήκε ξανά το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο Γουέμπερ που πάτησε θραύσμα, είχε κλατάρισμα και αναγκάστηκε να μπει ξανά στα πιτ χάνοντας την ευκαιρία να βαθμολογηθεί μίλησε στους δημοσιογράφους μετά την εγκατάλειψή του ήταν επικριτικός με την Pirelli: " Το τι θέλουμε εμείς οι οδηγοί φαίνεται να μην έχει τόση σημασία για αυτούς, ασχολούνται περισσότερο με το τι θέλουν άλλοι. Τα ελαστικά φθείρονται πολύ και εκρήγνυνται αυτό πρέπει να το εξαλείψουν. Από την Pirelli θα πουν πως το ελαστικό του Πέρεζ αστόχησε γιατί παραμορφώθηκε από το μπλοκάρισμα. Η αλήθεια είναι όμως πως το μπλοκάρισμα συνέβη επειδή δεν είχε απομείνει καθόλου πέλμα ελαστικού" αποσαφήνισε ο Αυστραλός.
Τελικά ο αγώνας βρήκε τον κανονικό του ρυθμό ξανά 14 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Φέτελ έφτιαξε αμέσως διαφορά από τις Lotus που ακολουθούσανκαι ο Χούλκενμπεργκ κράτησε την 4η θέση παρά τις συνεχείς επιθέσεις των Χάμιλτον Αλόνσο. Ο Γερμανός εκμεταλλευόμενος την καλύτερη έξοδο της Sauber από τις αργές στροφές παρέμεινε μπροστά οδηγώντας αλάνθαστα και αποδεικνύοντας ακόμη μια φορά ότι του αξίζει μια θέση σε πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
Το πέσιμο της καρό σημαίας έφερε το Φέτελ αγκαλιά με τον 4ο παγκόσμιο τίτλο ο οποίος είναι πλέον τυπική διαδικασία που μπορεί να ολοκληρωθεί ακόμη και στην Ιαπωνία, αν ο Φέτελ που έχει διαφορά 77 βαθμών πάρει 23 παραπάνω από τον Αλόνσο στη Σουζούκα.
Ο Ρομέν Γκροζάν που ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου δε θέλησε να ρίξει λάδι στη φωτιά μετά το προσπέρασμα του Ράικονεν: "Δυστυχώς για μένα και ευτυχώς για τον Κίμι είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας. Έκανα ένα λάθος με πέρασε και μετά οι κίτρινες σημαίες δε μου επέτρεψαν να χρησιμοποιήσω το DRS για να περάσω ξανά. Δε δούλευε καλά η ενδοσυνεννόηση δεν άκουγα τι μου έλεγαν, ήμουν ταχύτερος σήμερα, αλλά σ' αυτή την πίστα είναι σχεδόν αδύνατον να προσπεράσεις".
Ο Ράικονεν από την πλευρά του ακόμη μια φορά παρότι εκκίνησε 9ος έφτασε στο βάθρο, στο 2ο σκαλί. Μιλώντας για τη μάχη με το Γκροζάν τόνισε: "Έκανε λάθος στην προτελευταία στροφή και κόλλησα πίσω του. Έκανε αριστερά ήξερα πως στη μεγάλη ευθεία είχε κίτρινη σημαία οπότε δεν μπορούσε να με περάσει ξανά. Αποφάσισα να περάσω, ήταν εύκολο τελικά".
Ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα και του πρωταθλήματος, Σεμπάστιαν Φέτελ αύξησε τη διαφορά του από τον Αλόνσο αλλά δε βιάζεται να πάρει τίτλο στη Σουζούκα: "Δεν το σκέφτομαι για να είμαι ειλικρινής. Ασχολούμαι με το παρόν. Υπάρχει ακόμη δρόμος. Απολαμβάνω τον τρόπο που δουλεύει το μονοθέσιο και η ομάδα. Είμαστε πιο οριακά απ' ότι νομίζετε αλλά αγώνες όπως αυτός και στη Σιγκαπούρη είναι απόλαυση".
Πόσο μάλλον που σήμερα στην άδεια πίστα της Γέονκαμ δεν υπήρξαν αποδοκιμασίες για το Γερμανό πρωταθλητή.
Ο ήρωας του αγώνα Νίκο Χούλκενμπεργκ μετά το πέσιμο της καρό σημαίας και την 4η θέση είχε κάθε λόγο να πανηγυρίζει: "Σήμερα έκανα έναν από τους καλύτερους αγώνες στην καριέρα μου. Είχα ξανά στο παρελθόν τους καθρέπτες μου γεμάτους αλλά σήμερα ήταν ενοχλητικό. Ο Λιούις με πίεσε πραγματικά στο τέλος ειδικά στο 3ο κομμάτι της πίστας. Ήξερα πως έπρεπε να έχω πάντα καλή έξοδο από την πρώτη στροφή. Η πρόσφυση του μονοθεσίου ήταν πολύ καλή σήμερα και αυτό με βοήθησε να κρατήσω πίσω μου νωρίς τον Αλόνσο και στο τέλος το Χάμιλτον. Επίσης ήμασταν γρήγοροι στην ευθεία. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα που δουλεύει σκληρά για να μου δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο".
Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή 13/10 το GP Ιαπωνίας. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το Κορεάτικο GP σε μαγνητοσκόπηση στις 14:00 από τη Δημόσια Τηλεόραση.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Η Κωτσόβολος επενδύει σε καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία, εστιάζοντας στη δημιουργία μιας μελλοντικά έτοιμης επιχείρησης που μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις
Στη σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, η μετατροπή των κτιρίων σε "έξυπνα" και ενεργειακά αποδοτικά δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση για τη βιώσιμη ανάπτυξη. H Schneider Electric θέτει στην πράξη αυτού του είδους τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό