Τα ολοκαίνουρια headphones Dyson OnTrac™ αλλάζουν τη σχέση μας με τη μουσική και δίνουν νέα διάσταση στον ήχο, μέσα από μια ανεπανάληπτη, καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.
Το ηλεκτρικό coupe-cabrio της Peugeot
Το ηλεκτρικό coupe-cabrio της Peugeot
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου δίνουν ενέργεια στους δύο ηλεκτροκινητήρες, που είναι τοποθετημένοι στους δύο άξονες και προσφέρουν κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Λίγες ώρες αφότου παρουσιάσαμε τις φωτογραφίες του πρωτότυπου Fractal, δημοσιοποιήθηκαν οι επίσημες πληροφορίες από την Peugeot. Το concept car με την αποσπώμενη οροφή θα κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και αποτελεί σπουδή της γαλλικής μάρκας, τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά.
Το Fractal έχει μήκος ανάλογο ενός σουπερμίνι (3,81 m), όμως είναι αρκετά φαρδύ (1,77 m) και οι μεγάλοι τροχοί (19 ιντσών) έχουν τοποθετηθεί στα τέσσερα άκρα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου δίνουν ενέργεια στους δύο ηλεκτροκινητήρες, που είναι τοποθετημένοι στους δύο άξονες και προσφέρουν κίνηση σε όλους τους τροχούς. Το κάθε ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 102 ίππους και η συνδυαστική φθάνει τους 204. Η αυτονομία με πλήρη φόρτιση των μπαταριών ανέρχεται σε 450 km.
Η Peugeot εφοδιάζει το Fractal με ανάρτηση που ρυθμίζει την απόσταση από το έδαφος. Για σπορ οδήγηση χαμηλώνει στα 7 cm, ενώ για να ξεπερνά εμπόδια μέσα στις πόλεις ανεβαίνει στα 11 cm.
Το Fractal έχει μήκος ανάλογο ενός σουπερμίνι (3,81 m), όμως είναι αρκετά φαρδύ (1,77 m) και οι μεγάλοι τροχοί (19 ιντσών) έχουν τοποθετηθεί στα τέσσερα άκρα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου δίνουν ενέργεια στους δύο ηλεκτροκινητήρες, που είναι τοποθετημένοι στους δύο άξονες και προσφέρουν κίνηση σε όλους τους τροχούς. Το κάθε ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 102 ίππους και η συνδυαστική φθάνει τους 204. Η αυτονομία με πλήρη φόρτιση των μπαταριών ανέρχεται σε 450 km.
Η Peugeot εφοδιάζει το Fractal με ανάρτηση που ρυθμίζει την απόσταση από το έδαφος. Για σπορ οδήγηση χαμηλώνει στα 7 cm, ενώ για να ξεπερνά εμπόδια μέσα στις πόλεις ανεβαίνει στα 11 cm.
Το βάρος του Fractal δεν ξεπερνά τα 1000 kg, επιτρέποντάς του να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h εντός 6,8 sec. Κατά την επιτάχυνση τίθεται αρχικά σε λειτουργία ο πίσω ηλεκτροκινητήρας, ενώ μετά τα 100 km/h μπαίνει στο… παιχνίδι και ο εμπρός.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα