Σύγκρουση Χάμιλτον – Ρόσμπεργκ: Φταίνε και οι δυο;

Σύγκρουση Χάμιλτον – Ρόσμπεργκ: Φταίνε και οι δυο;

Η ανάλυση που επιχειρεί το επίσημο site της F1 δεικνύει τι ακριβώς έχει γίνει ανάμεσα στις δυο Mercedes.

Σύγκρουση Χάμιλτον – Ρόσμπεργκ: Φταίνε και οι δυο;
Οι κανονισμοί πλέον προβλέπουν ότι οι οδηγοί πρέπει να κάνουν μόνοι τους τις ρυθμίσεις στο τιμόνι. Ο Ρόσμπεργκ έχει επιλέξει στο γύρο σχηματισμού μια συγκεκριμένη χαρτογράφηση που ανακτά ενέργεια ώστε να φορτίσει πλήρως τις μπαταρίες του. Ξεχνά όμως να την αλλάξει πριν την εκκίνηση. Η έξτρα ώθηση που παίρνει μόλις σβήσουν τα φώτα του επιτρέπει να φύγει καλά και να περάσει το Χάμιλτον. Αμέσως μετά όμως η χαρτογράφηση αυτή τον κόβει στην δεξιά καμπή Renault ο Χάμιλτον το αντιλαμβάνεται αυτό και από το φως που αναβοσβήνει πίσω.

Η διαφορά των 17km/h που έχουν οι δυο Mercedes στην έξοδο της Renault
είναι σημαντική και ο Χάμιλτον ενστικτωδώς ορμάει να το εκμεταλλευτεί. Ο Ρόσμπεργκ αλλάζει ρυθμίσεις στο τιμόνι πάνω στη στροφή, ξέρει ότι έχει χάσει φόρα και κοιτά να δει από πού θα του έρθει ο Χάμιλτον. Ορθά υπερασπίζεται τη θέση του, ο Χάμιλτον παίρνει λάθος πορεία πάνω στο γρασίδι, χάνει τον έλεγχο και η ανεξέλεγκτη πλέον Mercedes του παρασέρνει και αυτή του Ρόσμπεργκ με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δυο. Όπως λέει μετά στη μεικτή ζώνη ο Ρόσμπεργκ: «Δεν είχα το σωστό χάρτη στη μηχανή, οπότε δεν είχα όλη τη δύναμη, ο Λιούις με πλησίασε τον είδα να έρχεται και έκλεισα την πόρτα υπερασπιζόμενος τη θέση μου.  Ήμουν μπροστά και θα κέρδιζα τον αγώνα». 

Κλείσιμο


Ο Ρόσμπεργκ έχει περάσει μπροστά στην πρώτη στροφή, ο Χάμιλτον ακολουθεί.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και δε βρήκαν υπαιτιότητα
κάποιου εκ των δυο οπότε δεν επιβλήθηκε κάποια ποινή. Η αντίδραση του Χάμιλτον που κρατά το κράνος του αμέσως μετά το συμβάν πιθανόν δείχνει τι αισθάνεται ο Βρετανός για την ενέργειά του. Ο Χάμιλτον έχει τοποθετήσει τη Mercedes στο γρασίδι ανυπομονώντας για ένα προσπέρασμα που θα γίνονταν πιο εύκολα αν κολλούσε πίσω από το Ρόσμπεργκ και έκανε την κίνηση στο αριστερό κατηφορικό πέταλο που ακολουθεί. Η διαφορά ταχύτητας που έχει του επιτρέπει να χάσει λίγο σε αεροδυναμική πίεση κολλώντας πίσω από την άλλη Mercedes χωρίς να αποσταθεροποιηθεί.

Με λίγη υπομονή ο Χάμιλτον θα είχε εκμεταλλευτεί το λάθος του Ρόσμπεργκ στην επόμενη στροφή. Αντ’ αυτού όρμησε έχασε τον έλεγχο και θα μπορούσε κάλλιστα για ένα κλάσμα δευτερολέπτου να μην έχει ακουμπήσει με την άλλη Mercedes. Τότε όλοι θα καταφέρονταν εναντίον του γιατί πάτησε στο γρασίδι. ΟΚ, ο Ρόσμπεργκ έκλεισε την πόρτα, ο Χάμιλτον μπορούσε να μείνει πίσω του και όχι να πατήσει τόσο εκτός πίστας.



Ο Χάμιλτον λέει ότι δε θ' αλλάξει η προσέγγισή του μετά το προχθεσινό συμβάν.

Στο συγκεκριμένο σημείο, αυτή η δεξιά τυφλή καμπή που τα μονοθέσια
περνούν με τέρμα γκάζι δε γίνονται προσπεράσματα και ο Χάμιλτον το ξέρει καλά αυτό.

Ο Νίκι Λάουντα μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Mercedes και 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ήταν ξεκάθαρος: «Για μένα είναι απλό, ο Λιούις έκανε λάθος υπολογισμό τον κατηγορώ περισσότερο από το Νίκο. Παραήταν επιθετικός για να προσπεράσει γιατί να του δώσει χώρο ο Νίκο;».

Δείτε εδώ τις εικόνες και την ανάλυση του formula1.com

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης