Αυτή είναι η νέα Ferrari SF71H!
Αυτή είναι η νέα Ferrari SF71H!
Παρουσιάστηκε σήμερα στο Μαρανέλο το νέο μονοθέσιο των κόκκινων με κωδικό 669 με το οποίο η Scuderia θα συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Μόλις 4 μέρες πριν την έναρξη των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης η αγωνιστική ομάδα της Ferrari παρουσίασε τη νέα SF71H. Πρόκειται για το 64ο μονοθέσιο F1 που φτιάχνεται στο Μαρανέλο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ομάδας πρόκειται για ένα μονοθέσιο βασισμένο στη γνώση που αποκόμισαν πέρυσι, πρώτη χρονιά εφαρμογής των κανονισμών. Θυμίζουμε ότι πέρυσι άλλαξαν οι κανονισμοί και είχαμε φαρδύτερα αμαξώματα/ελαστικά. Η φετινή Ferrari έχει μακρύτερο μεταξόνιο. Επίσης είναι λίγο πιο φαρδιά για λόγους ψύξης σύμφωνα με την ομάδα. Η ανάρτηση για μια ακόμη χρονιά έχει ράβδους στρέψης εμπρός και ράβδους ώσης πίσω με βελτιστοποιημένη σχεδίαση χάρη και σ’ όσα έμαθαν οι κόκκινοι μετά από ένα χρόνο αγώνων με τα φαρδύτερα μονοθέσια.
Για τη Ferrari θα οδηγούν για 4η συνεχή χρονιά οι Φέτελ και Ράικονεν. Σε ρόλο τρίτου οδηγού θα βρίσκεται ο Δανιήλ Κβίατ. Θυμίζουμε ότι πέρυσι ο Φέτελ πήρε 5 νίκες και η Ferrari τερμάτισε 2η στο πρωτάθλημα κατασκεαυστών.
Σίγουρα η πιο εύκολα ορατή διαφορά σε σχέση με το περσινό μονοθέσιο
Για τη Ferrari θα οδηγούν για 4η συνεχή χρονιά οι Φέτελ και Ράικονεν. Σε ρόλο τρίτου οδηγού θα βρίσκεται ο Δανιήλ Κβίατ. Θυμίζουμε ότι πέρυσι ο Φέτελ πήρε 5 νίκες και η Ferrari τερμάτισε 2η στο πρωτάθλημα κατασκεαυστών.
Σίγουρα η πιο εύκολα ορατή διαφορά σε σχέση με το περσινό μονοθέσιο
είναι το σύστημα προστασίας Halo των οδηγών. Στη Ferrari έχει κόκκινο χρώμα και ζυγίζει σύμφωνα με τους κόκκινους 7 kg. Βέβαια αξίζει να τονιστεί ότι φέτος βάσει κανονισμών αυξήθηκε το βάρος από τα 728 στα 733kg.
Υβριδική μηχανή
Η πιο σημαντική ίσως φετινή αλλαγή αφορά στους διαθέσιμους θερμικούς κινητήρες V6 που θα έχει κάθε οδηγός στη διάθεσή του φέτος. Θα είναι μόλις 3 έναντι 4 πέρυσι. Το ίδιο θα ισχύει και για τους μικρούς ηλεκτροκινητήρες MGUH ενώ για το μεγάλο ηλεκτροκινητήρα MGUK που εδράζεται στη μετάδοση οι περιορισμοί είναι πιο αυστηροί: Επιτρέπονται μόνο 2. Το ίδιο (2) ισχύει για την κεντρική μονάδα ελέγχου και τις μπαταρίες. Στη Ferrari χρειάστηκε να λάβουν υπόψη τους την ανάγκη για αυξημένη αξιοπιστία αυτό πιθανόν διαμόρφωσε ανάλογα τη χωροθέτηση και οδήγησε σε αύξηση του μεταξονίου.
Η Ferrari SF71H θα πατήσει για πρώτη φορά πίστα την Κυριακή 25/2 για κινηματογραφικούς λόγους στη Βαρκελώνη. Την επόμενη μέρα 26/2 ξεκινούν στην ίδια πίστα οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σασί από ανθρακόνημα και κυψελωτή δομή.
Κιβώτιο Ferrari (8 σχέσεων + όπισθεν) στο διαμήκη άξονα
Υδραυλικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Δίσκοι φρένων της Brembo αεριζόμενοι (εμπρός πίσω) με σύστημα brake-by-wire πίσω, ανάρτηση με ράβδους στρέψης εμπρός και ράβδους ώσης πίσω.
Ελάχιστο βάρος με υγρά και οδηγό: 733 kg
Ζάντες 13 ιντσών της OZ
Σύστημα ERS
Ενέργεια μπαταρίας (ανά γύρο) 4 MJ
Ισχύς MGU-K 120 kW
Μέγιστες στροφές MGU-K 50000
Μέγιστες στροφές MGU-H 125000
Ferrari 062 EVO Θερμικός κινητήρας
Κυβισμός: 1600 cc V6 90°
Mέγιστες στροφές: 15000
Ροή καυσίμου 100 kg/hr max
Ποσότητα καυσίμου 105 kg
No. of cylinders 6
Άμεσος ψεκασμός πίεση 500 bar
Υβριδική μηχανή
Η πιο σημαντική ίσως φετινή αλλαγή αφορά στους διαθέσιμους θερμικούς κινητήρες V6 που θα έχει κάθε οδηγός στη διάθεσή του φέτος. Θα είναι μόλις 3 έναντι 4 πέρυσι. Το ίδιο θα ισχύει και για τους μικρούς ηλεκτροκινητήρες MGUH ενώ για το μεγάλο ηλεκτροκινητήρα MGUK που εδράζεται στη μετάδοση οι περιορισμοί είναι πιο αυστηροί: Επιτρέπονται μόνο 2. Το ίδιο (2) ισχύει για την κεντρική μονάδα ελέγχου και τις μπαταρίες. Στη Ferrari χρειάστηκε να λάβουν υπόψη τους την ανάγκη για αυξημένη αξιοπιστία αυτό πιθανόν διαμόρφωσε ανάλογα τη χωροθέτηση και οδήγησε σε αύξηση του μεταξονίου.
Η Ferrari SF71H θα πατήσει για πρώτη φορά πίστα την Κυριακή 25/2 για κινηματογραφικούς λόγους στη Βαρκελώνη. Την επόμενη μέρα 26/2 ξεκινούν στην ίδια πίστα οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σασί από ανθρακόνημα και κυψελωτή δομή.
Κιβώτιο Ferrari (8 σχέσεων + όπισθεν) στο διαμήκη άξονα
Υδραυλικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Δίσκοι φρένων της Brembo αεριζόμενοι (εμπρός πίσω) με σύστημα brake-by-wire πίσω, ανάρτηση με ράβδους στρέψης εμπρός και ράβδους ώσης πίσω.
Ελάχιστο βάρος με υγρά και οδηγό: 733 kg
Ζάντες 13 ιντσών της OZ
Σύστημα ERS
Ενέργεια μπαταρίας (ανά γύρο) 4 MJ
Ισχύς MGU-K 120 kW
Μέγιστες στροφές MGU-K 50000
Μέγιστες στροφές MGU-H 125000
Ferrari 062 EVO Θερμικός κινητήρας
Κυβισμός: 1600 cc V6 90°
Mέγιστες στροφές: 15000
Ροή καυσίμου 100 kg/hr max
Ποσότητα καυσίμου 105 kg
No. of cylinders 6
Άμεσος ψεκασμός πίεση 500 bar
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα