GP Αυστραλίας: Περίπατος στο πάρκο για Mercedes
Τα ασημί βέλη ξεκίνησαν τη χρονιά με το δεξί πετυχαίνοντας το απόλυτο στον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία. Ο Χάμιλτον άφησε πίσω το Ρόσμπεργκ από την εκκίνηση και πήρε τη νίκη. Τρίτος ο Φέτελ, ανέβηκε στο βάθρο στον πρώτο του αγώνα με τη Ferrari.
Σαν να μην έφτανε αυτό οι Κβιάτ (Red Bull) και Μάγκνουσεν (McLaren) δεν μπόρεσαν να εκκινήσουν, έτσι το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε μόλις 15 μονοθέσια στο grid.
Την ίδια στιγμή από τη McLaren του Μάγκνουσεν έβγαιναν πυκνοί καπνοί ενδεικτικοί του προβλήματος που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη. Ο Κβιάτ πιθανόν αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης (συμπλέκτης).
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το συνήθη ύποπτο Παστόρ Μαλντονάντο στις μπαριέρες. Βέβαια για τη σύγκρουση δεν έφταιγε ο οδηγός της Lotus. Μπροστά του υπήρξε επαφή ανάμεσα στο Σάινθ με την Toro Rosso και το Ράικονεν με τη Ferrari και ο οδηγός από τη Βενεζουέλα βρέθηκε σε αδιέξοδο. Ο Μαλντονάντο εγκατέλειψε ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα μέχρι να απομακρυνθούν τα συντρίμμια του μονοθεσίου του. Αμέσως μετά εγκατέλειψε και η άλλη Lotus του Γκροζάν που είχε παρουσιάσει πρόβλημα ισχύος από το γύρο σχηματισμού, έτσι μετά τον πρώτο γύρο μόνο 13 μονοθέσια συνέχισαν τον αγώνα.
Μπροστά οι δυο Mercedes ήταν σε άλλο αγώνα και μόνο όταν κοντρόλαραν το ρυθμό τους, οι χρόνοι των Ferrari και Williams πλησίαζαν σε εφάμιλλο επίπεδο. O Χάμιλτον πήρε εύκολα την 34η νίκη της καριέρας του. Ο Φέτελ στον πρώτο του αγώνα με τη Ferrari έμεινε περισσότερο έξω στη φάση αλλαγής ελαστικών και κατάφερε να περάσει το Μάσα και να πάρει την 3η θέση στον πρώτο του αγώνα με τη Ferrari. Ο Ράικονεν θα μπορούσε να τερματίσει 4ος αλλά στο τελευταίο πιτ στοπ (σ.σ: έκανε δυο) δεν τοποθέτησαν σωστά τον πίσω αριστερά τροχό οι μηχανικοί της Ferrari. Έτσι ο Φινλανδός οδηγήθηκε σ' εγκατάλειψη. Πίσω τους εντυπωσίασε ο Νασρ που στο ντεμπούτο του με τη Sauber πήρε τους 10 βαθμούς της 5ης θέσης. Ο νεαρός Βραζιλιάνος κράτησε χωρίς πρόβλημα στην 6η θέση τον τοπικό ήρωα Ντάνιελ Ρικιάρντο που δεν είχε ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
Η Red Bull και λόγω Renault είναι σαφώς πιο πίσω απ' ότι την περσινή χρονιά. Στη Γαλλική εταιρεία υπάρχει προβληματισμός καθώς αναγνωρίζουν πως έχουν κάνει βήματα προς τα πίσω με τη μονάδα ισχύος.
Ενδεικτικό της προόδου που έχει γίνει στη μονάδα ισχύος της Ferrari είναι ότι οι Sauber που πέρυσι όλη τη χρονιά δεν είχαν πάρει βαθμό κατάφεραν να μπουν αμφότερες στους βαθμούς. Για το Μπάτον και τη McLaren είναι σημαντικό ο τερματισμός καθώς το μονοθέσιο της Βρετανικής ομάδας φέτος δεν είχε συμπληρώσει τόσους γύρους μαζεμένους.
Η στρατηγική των οδηγών και οι αλλαγές ελαστικών στο χαρακτηριστικό γράφημα της Pirelli.
Συνολικά ο αγώνας δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική. Οι Mercedes που έχουν να χάσουν από πέρυσι το καλοκαίρι στο Βέλγιο όταν συγκρούστηκαν μεταξύ τους, έκαναν περίπατο. Είναι δεδομένο πως η διαφορά από τον ανταγωνισμό έχει μεγαλώσει και δύσκολα μπορούμε να φανταστούμε τρόπο αυτή τη στιγμή να χάσουν κάποιον από τους υπόλοιπους 19 αγώνες. Οι Ferrari/Williams βρίσκονταν 8 δέκατα/γύρο πίσω ενώ η Red Bull προβληματίζει.
Επόμενος αγώνας το GP Μαλαισίας στις 29/3
Τελική κατάταξη: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμολογία οδηγών: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμολογία κατασκευαστών: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Οι συνθήκες αγώνα όπως καταγράφησαν από την Pirelli
H τάξη του 2015 διακρίνονται από κάτω και αριστερά: Φέτελ, Ράικονεν, Ρόσμπεργκ, Χάμιλτον (Γουόκερ), Ρικιάρντο, Κβιάτ, Μάσα.
Δεύτερη σειρά από αριστερά: Μπάτον, Μάγκνουνσεν, Χούλκενμπεργκ, Πέρεζ, Φερστάπεν, Σάινθ
Πάνω αριστερά: Γκροζάν, Μαλντονάντο, Έρικσον, Νασρ, Μέρχι, Στήβενς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr