Από τις ροδιές της Βόνιτσας
Από τις ροδιές της Βόνιτσας
Μια κοινωνική συνεταιριστική επιχείρηση από την Αιτωλοακαρνανία αξιοποιεί την τοπική παραγωγή και δημιουργεί προϊόντα – χυμούς και μαρμελάδες- για απαιτητικούς καταναλωτές
Το πρώτο που πρόσεξα στην ετικέτα της γυάλινης κομψής συσκευασίας ήταν μια υπόδειξη, υπόμνηση και προτροπή – ή θα μπορούσε να εκληφθεί και απλώς ως προτροπή για την επανάληψη μιας παλαιάς συνήθειας. Διαβάζω: #to savour with afternoon tea. Τώρα, αν δεν σερβίρεται απογευματινό τσάι πιστέψτε με η μαρμελάδα ρόδι με μήλο δεν θα πάει χαμένη. Αρκεί να υπάρχει καλό χωριάτικο ψωμί για να δεχθεί πάνω στο σώμα της φέτας μια χορταστική κουταλιά μαρμελάδας από τα μέρη της Βόνιτσας από εκεί που βρίσκονται και οι ροδιές που λειτουργούν ως πρώτη ύλη.
Από τις δύο γεύσεις που βρίσκω διαθέσιμες στο εργαστήριο παραγωγής προτίμησα – για να σας πω την γλυκιά μου αμαρτία – την γεύση της μαρμελάδας ροδιού με το μήλο. Η άλλη, εκείνη που το ρόδι συναντά το πορτοκάλι θέλει εκπαίδευση ο ουρανίσκος μου.
Μετά το «απογευματινό τσάι» το μάτι μου προσγειώθηκε στην φίρμα της επιχείρησης. Το όνομα της φίρμας ΑΚΑ ΑΕΙΦΟΡΙΑ και πίσω από την φίρμα δεν βρίσκονται ιδιώτες αλλά μια Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση (ΚΟΙΝΣΕΠ) από την Βόνιτσα της Αιτωλοακαρνανίας. Τόσο η επιλογή της ονομασίας της φίρμας, όσο και το συνολικό πακέτο δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από μια ιδιωτική επιχείρηση της περιφέρειας. Αντίθετα, η φροντίδα και το μεράκι που φαίνεται στην όλη προσπάθεια δείχνει ότι και οι συλλογικές παραγωγικές πρωτοβουλίες –μακριά από την Αθήνα και τα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα- έχουν περάσει στην φάση της ωρίμανσης. Και αυτές πλέον στην ανοικτή και ελεύθερη αγορά του ανταγωνισμού απευθύνονται και τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις διεκδικούν μερίδια και πελάτες.
Από τις δύο γεύσεις που βρίσκω διαθέσιμες στο εργαστήριο παραγωγής προτίμησα – για να σας πω την γλυκιά μου αμαρτία – την γεύση της μαρμελάδας ροδιού με το μήλο. Η άλλη, εκείνη που το ρόδι συναντά το πορτοκάλι θέλει εκπαίδευση ο ουρανίσκος μου.
Μετά το «απογευματινό τσάι» το μάτι μου προσγειώθηκε στην φίρμα της επιχείρησης. Το όνομα της φίρμας ΑΚΑ ΑΕΙΦΟΡΙΑ και πίσω από την φίρμα δεν βρίσκονται ιδιώτες αλλά μια Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση (ΚΟΙΝΣΕΠ) από την Βόνιτσα της Αιτωλοακαρνανίας. Τόσο η επιλογή της ονομασίας της φίρμας, όσο και το συνολικό πακέτο δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από μια ιδιωτική επιχείρηση της περιφέρειας. Αντίθετα, η φροντίδα και το μεράκι που φαίνεται στην όλη προσπάθεια δείχνει ότι και οι συλλογικές παραγωγικές πρωτοβουλίες –μακριά από την Αθήνα και τα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα- έχουν περάσει στην φάση της ωρίμανσης. Και αυτές πλέον στην ανοικτή και ελεύθερη αγορά του ανταγωνισμού απευθύνονται και τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις διεκδικούν μερίδια και πελάτες.
Πέρα από τις μαρμελάδες η κοινωνική συνεταιριστική επιχείρηση από την Βόνιτσα έχει ρίξει στην αγορά και τον φρέσκο φυσικό χυμό από ρόδι (100%) ο οποίος είναι διαθέσιμος ακόμη και σε bar στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, των κοντινών νησιών αλλά και στην Ήπειρο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα