Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Ντίσελντορφ: Ελληνικό Φεστιβάλ με... έναν τόνο τζατζίκι και 40.000 επισκέπτες!
Ντίσελντορφ: Ελληνικό Φεστιβάλ με... έναν τόνο τζατζίκι και 40.000 επισκέπτες!
Δείτε φωτογραφίες - Επιχειρηματίες, καλλιτέχνες και επιστήμονες παρουσίασαν το άλλο πρόσωπο της σύγχρονης Ελλάδας
140.000 Έλληνες ζουν στη Βόρεια Ρηνανία Βεστφαλία. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ελληνική κοινότητα στην Ευρώπη, ενώ στο Ντίσελντορφ ο αριθμός τους έχει φθάσει τις 14.000.
Η έντονη παρουσία του ελληνικού στοιχείου στην περιοχή στάθηκε η αφορμή για τον Έλληνα πρόξενο, Γρηγόρη Δελαβέκουρα, να στήσει το πρώτο ελληνικό Φεστιβάλ στην καρδιά της πόλης, μπροστά από το δημαρχείο και λίγα μέτρα από τις όχθες του Ρήνου. Παρόμοια φεστιβάλ, όπως το ιαπωνικό ή το γαλλικό, έχουν ήδη μακρόχρονη παρουσία στην πόλη.
«Ο στόχος είναι κατ' αρχήν να ξαναθυμηθούμε όλα αυτά που μας ενώνουν, γιατί τα τελευταία χρόνια η κάλυψη της Ελλάδας ήταν σε σχέση με την κρίση. Με αυτή τη γιορτή θυμίζουμε πως η Ελλάδα είναι πολύ περισσότερα. Έχουμε εδώ πολιτισμό, έχουμε ελληνικά προϊόντα, έχουμε φιλοξενία ελληνική, όλα αυτά είναι πολύ όμορφα και φέρνουν τους ανθρώπους κοντά» είπε στην Deutsche Welle ο κ. Δελαβέκουρας.
Και η αλήθεια είναι πως το τετραήμερο φεστιβάλ ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, έχοντας σύμμαχο έναν ήλιο λαμπερό και θερμοκρασίες που θύμιζαν Ελλάδα. Παραγωγοί από τις τέσσερις περιφέρειες της χώρας που συμμετείχαν φέτος, την Πελοπόννησο, τη Μακεδονία, την Ήπειρο και τη Στερεά Ελλάδα, και ιδιωτικές επιχειρήσεις παρουσίασαν ανάμεσα σε άλλα, ελαιόλαδο, κρασί, μέλι, σταφίδες αλλά και τυποποιημένα προϊόντα όπως σάλτσες και τυριά.
Η έντονη παρουσία του ελληνικού στοιχείου στην περιοχή στάθηκε η αφορμή για τον Έλληνα πρόξενο, Γρηγόρη Δελαβέκουρα, να στήσει το πρώτο ελληνικό Φεστιβάλ στην καρδιά της πόλης, μπροστά από το δημαρχείο και λίγα μέτρα από τις όχθες του Ρήνου. Παρόμοια φεστιβάλ, όπως το ιαπωνικό ή το γαλλικό, έχουν ήδη μακρόχρονη παρουσία στην πόλη.
«Ο στόχος είναι κατ' αρχήν να ξαναθυμηθούμε όλα αυτά που μας ενώνουν, γιατί τα τελευταία χρόνια η κάλυψη της Ελλάδας ήταν σε σχέση με την κρίση. Με αυτή τη γιορτή θυμίζουμε πως η Ελλάδα είναι πολύ περισσότερα. Έχουμε εδώ πολιτισμό, έχουμε ελληνικά προϊόντα, έχουμε φιλοξενία ελληνική, όλα αυτά είναι πολύ όμορφα και φέρνουν τους ανθρώπους κοντά» είπε στην Deutsche Welle ο κ. Δελαβέκουρας.
Και η αλήθεια είναι πως το τετραήμερο φεστιβάλ ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, έχοντας σύμμαχο έναν ήλιο λαμπερό και θερμοκρασίες που θύμιζαν Ελλάδα. Παραγωγοί από τις τέσσερις περιφέρειες της χώρας που συμμετείχαν φέτος, την Πελοπόννησο, τη Μακεδονία, την Ήπειρο και τη Στερεά Ελλάδα, και ιδιωτικές επιχειρήσεις παρουσίασαν ανάμεσα σε άλλα, ελαιόλαδο, κρασί, μέλι, σταφίδες αλλά και τυποποιημένα προϊόντα όπως σάλτσες και τυριά.
Τρίτης γενιάς ελαιοπαραγωγός στη Λέσβο, ο 36χρονος Μπάστιαν Γιόρνταν, βέρος Γερμανός από το Ντίσελντορφ, κληρονόμησε την αγάπη για την Ελλάδα και το μεράκι για το καλό ελαιόλαδο από τους Γερμανούς γονείς και παππούδες του, οι οποίοι ανακάλυψαν το νησί, αγόρασαν κάποια στρέμματα ελιές και έχτισαν εκεί ένα σπίτι:
«Ο παππούς μου ξεκίνησε να μαζεύει τις ελιές και να παράγει το λάδι. Αργότερα συνέχισε ο πατέρας μου, ο οποίος σκέφτηκε, γιατί να μην εξάγουμε αυτό το θαυμάσιο προϊόν και στη Γερμανία. Ήταν άγνωστο εδώ. Έστελναν μεγάλες ποσότητες από την Ελλάδα στην Ιταλία και το βάφτιζαν ιταλικό. Εμείς σκεφθήκαμε ότι μπορεί να γίνει και διαφορετικά και έτσι ξεκινήσαμε».
Σήμερα η εταιρεία ελαιολάδου Γιόρνταν πουλάει 250 τόνους ελαιόλαδο και 100 τόνους φέτα από τη Λέσβο και μικρότερες ποσότητες λαδοτύρι. Πελάτες τους είναι κυρίως τα ακριβά εστιατόρια και τα μαγαζιά ντελικατέσεν. Και οι τιμές τους δεν είναι ευκαταφρόνητες. 28 ευρώ το λίτρο πωλείται το βιολογικό λάδι.
Καθοριστικό ρόλο για την πραγματοποίηση του φεστιβάλ είχε ο δήμαρχος Ντίσελντορφ Thomas Geisel (απεικονίζεται στο κέντρο της φωτογραφίας). Αριστερά του, ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ, Γρηγόρης Δελαβέκουρας
Η Ελλάδα δεν έχει όμως μόνο θαυμάσια υλικά αγαθά για εξαγωγές, αλλά και πολύτιμα άυλα. Αυτό τουλάχιστον τονίζει ο Πολ Ευμορφίδης, ο ιδρυτής της περίφημης εταιρείας Coco-mat, με 104 υποκαταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο.
Χειμαρρώδης και απρόβλεπτος: «Το προϊόν προβάλλεται μόνο του. Σε κάλεσα να έρθεις στην Ελλάδα και σου είπα ότι θα πληρώσεις μόνο τα εισιτήριά σου. Όλα τα άλλα είναι δωρεάν. Αυτό εμείς το κάνουμε 25 χρόνια. Γιατί τι εξάγει η Ελλάδα; Φιλοξενία! Και μερικά προϊόντα που έχουν μέσα τους "ηλιοώρες". Δηλαδή δύναμη. Η ελιά, το πορτοκάλι. Πόσες "ηλιοώρες" έχει; Πράγματα που ο ήλιος τους δίνει δύναμη "γκάζια" πολλά και αυτά εξάγουμε».
Μέσα από τα 22 περίπτερα, την υπέροχη φωνή της Φωτεινής Δάρρα, τα εύγλωττα σκίτσα του Μιχάλη Κουντούρη για την Ευρώπη αλλά και τη συζήτηση πολιτικών και επιστημόνων με θέμα το παρελθόν και το μέλλον της Γηραιάς Ηπείρου, τους χορούς και τα σεμινάρια για την κρητική διατροφή και τα βιολογικά προϊόντα, τα ταξίδια και τον τουρισμό, η Ελλάδα βρέθηκε για τέσσερις ολόκληρες μέρες στην καρδιά της πρωτεύουσας της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας.
Κατά πληροφορίες, το «παρών» στο Φεστιβάλ έδωσαν πάνω από 40.000 επισκέπτες, ενώ χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι καταναλώθηκε... ένας τόνος τζατζίκι!
Χαμογελαστός ο δήμαρχος Ντίσελντορφ Thomas Geisel - Δεξιά στη φωτογραφία ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ
«Ο παππούς μου ξεκίνησε να μαζεύει τις ελιές και να παράγει το λάδι. Αργότερα συνέχισε ο πατέρας μου, ο οποίος σκέφτηκε, γιατί να μην εξάγουμε αυτό το θαυμάσιο προϊόν και στη Γερμανία. Ήταν άγνωστο εδώ. Έστελναν μεγάλες ποσότητες από την Ελλάδα στην Ιταλία και το βάφτιζαν ιταλικό. Εμείς σκεφθήκαμε ότι μπορεί να γίνει και διαφορετικά και έτσι ξεκινήσαμε».
Σήμερα η εταιρεία ελαιολάδου Γιόρνταν πουλάει 250 τόνους ελαιόλαδο και 100 τόνους φέτα από τη Λέσβο και μικρότερες ποσότητες λαδοτύρι. Πελάτες τους είναι κυρίως τα ακριβά εστιατόρια και τα μαγαζιά ντελικατέσεν. Και οι τιμές τους δεν είναι ευκαταφρόνητες. 28 ευρώ το λίτρο πωλείται το βιολογικό λάδι.
Καθοριστικό ρόλο για την πραγματοποίηση του φεστιβάλ είχε ο δήμαρχος Ντίσελντορφ Thomas Geisel (απεικονίζεται στο κέντρο της φωτογραφίας). Αριστερά του, ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ, Γρηγόρης Δελαβέκουρας
Η Ελλάδα δεν έχει όμως μόνο θαυμάσια υλικά αγαθά για εξαγωγές, αλλά και πολύτιμα άυλα. Αυτό τουλάχιστον τονίζει ο Πολ Ευμορφίδης, ο ιδρυτής της περίφημης εταιρείας Coco-mat, με 104 υποκαταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο.
Χειμαρρώδης και απρόβλεπτος: «Το προϊόν προβάλλεται μόνο του. Σε κάλεσα να έρθεις στην Ελλάδα και σου είπα ότι θα πληρώσεις μόνο τα εισιτήριά σου. Όλα τα άλλα είναι δωρεάν. Αυτό εμείς το κάνουμε 25 χρόνια. Γιατί τι εξάγει η Ελλάδα; Φιλοξενία! Και μερικά προϊόντα που έχουν μέσα τους "ηλιοώρες". Δηλαδή δύναμη. Η ελιά, το πορτοκάλι. Πόσες "ηλιοώρες" έχει; Πράγματα που ο ήλιος τους δίνει δύναμη "γκάζια" πολλά και αυτά εξάγουμε».
Μέσα από τα 22 περίπτερα, την υπέροχη φωνή της Φωτεινής Δάρρα, τα εύγλωττα σκίτσα του Μιχάλη Κουντούρη για την Ευρώπη αλλά και τη συζήτηση πολιτικών και επιστημόνων με θέμα το παρελθόν και το μέλλον της Γηραιάς Ηπείρου, τους χορούς και τα σεμινάρια για την κρητική διατροφή και τα βιολογικά προϊόντα, τα ταξίδια και τον τουρισμό, η Ελλάδα βρέθηκε για τέσσερις ολόκληρες μέρες στην καρδιά της πρωτεύουσας της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας.
Κατά πληροφορίες, το «παρών» στο Φεστιβάλ έδωσαν πάνω από 40.000 επισκέπτες, ενώ χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι καταναλώθηκε... ένας τόνος τζατζίκι!
Χαμογελαστός ο δήμαρχος Ντίσελντορφ Thomas Geisel - Δεξιά στη φωτογραφία ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα