Κρουαζιέρα: Φεύγει η «Louis» έρχεται η «Celestya»

Κρουαζιέρα: Φεύγει η «Louis» έρχεται η «Celestya»

Αυτό το Φθινόπωρο πες καλημέρα στη Celestyal Cruises, πες καλημέρα στην πραγματική ελληνική εμπειρία» αναφέρετε χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της «Louis»

Κρουαζιέρα: Φεύγει η «Louis» έρχεται η «Celestya»
Το τέλος μιας ολόκληρης εποχής για την ελληνική κρουαζιέρα σηματοδοτεί η αλλαγή της ονομασίας της εταιρείας «Louis Cruises» σε «Celestya Cruises» καθώς και η υιοθέτηση νέων ονομάτων για τα πλοία της. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πιστώτριες τράπεζες της «Louis Cruises» θεώρησαν ότι το όνομα της εταιρείας, λόγω της κρίσης στην ελληνική και κυπριακή οικονομία, είχε υποστεί σημαντική φθορά με αποτέλεσμα να αδυνατεί να ανταπεξέλθει στους στόχους που έχουν τεθεί.

Οι ίδιες πληροφορίες μάλιστα, θέλουν τις πιστώτριες τράπεζες να αναζητούν ακόμη και αγοραστή για την κυπριακών συμφερόντων εταιρεία, δεδομένου ότι οι υψηλές ζημιές που καταγράφει συνεχώς κατά τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει σχεδόν ανέφικτη την όποια προσπάθεια εξυγίανσή της. Όπως προκύπτει εξάλλου και από την ανακοίνωση, με τίτλο «Look  to the stars: Louis Cruises Becomes Celestyal Cruises», που απέστειλε η «Louis» προς τους ταξιδιωτικούς της πράκτορες, η αλλαγή της ονομασίας θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο.

«Το Σεπτέμβρη του 2014 θα δώσουμε ένα όνομα σε αυτή την υπόσχεση όταν θα ονομαστούμε Celestyal Cruise. Το Celestyal είναι ένα γαλαξιακό παιχνίδι, το οποίο σημαίνει να “εισχωρήσεις στα αστέρια” όπως σημαίνει επίσης “ουράνιο” ή “θεϊκό”. Πιστεύουμε ότι το νέο μας όνομα περιγράφει την έννοια του να ταξιδεύει κάποιος μαζί μας. Επίσης διαλέξαμε αυτό το όνομα για να τιμήσουμε τους πρόγονούς μας, τους αρχαίους Έλληνες, οι οποίοι ήταν μεταξύ των πρώτων λαών που χρησιμοποίησαν τα άστρα για την πλοήγησή τους.

Αυτό το Φθινόπωρο πες καλημέρα στη Celestyal Cruises, πες καλημέρα στην πραγματική ελληνική εμπειρία» αναφέρετε χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της «Louis» . Να σημειώσουμε πως η προηγούμενη τετραετία υπήρξε  εξαιρετικά δύσκολη για τον κυπριακό όμιλο κυρίως λόγω της δραστηριοποίησης του στην αγορά κρουαζιέρας από τον Πειραιά.

Αποτέλεσμα της μεγάλης μείωσης του αριθμού επιβατών, εξαιτίας της γενικότερης κατάστασης στην Ελλάδα, ήταν η μείωση για τον τομέα κρουαζιέρων του λειτουργικού κέρδους από εργασίες προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων από 24,7 εκατ. ευρώ, στα 14,0 εκατ. ευρώ και η αύξηση της καθαρής ζημίας από εργασίες μετά τα έξοδα χρηματοδότησης από 18,3 εκατ. ευρώ, σε 24,7 εκατ. ευρώ. Συνολικά και μόνο κατά την τελευταία τριετία, οι ζημιές της εταιρείας έχουν ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ.
Κλείσιμο

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης