«Η καλύτερη στιγμή τώρα να είσαι Έλληνας» λέει ο «γκουρού» του παγκόσμιου μάρκετινγκ

«Η καλύτερη στιγμή τώρα να είσαι Έλληνας» λέει ο «γκουρού» του παγκόσμιου μάρκετινγκ

«Το ... δεν γίνεται, πρέπει να φύγει από το μυαλό των Ελλήνων και να αντικατασταθεί από το γίνεται», λέει ο Πίτερ Οικονομίδης

«Η καλύτερη στιγμή τώρα να είσαι Έλληνας» λέει ο «γκουρού» του παγκόσμιου μάρκετινγκ
«Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας» είπε ο Πίτερ Οικονομίδης -που θεωρείται, από πολλούς, «γκουρού» του παγκόσμιου μάρκετινγκ- στην έναρξη ομιλίας του, χθες στο πλαίσιο των μηνιαίων ομιλιών και σεμιναρίων που διοργανώνει το BCA.

Όπως αναφέρει σημερινή σχετική ανακοίνωση, ο ομιλητής υπογράμμισε ότι το «μυστικό της επιτυχίας» ενός πετυχημένου ονόματος (μάρκα) είναι να ξεκινήσεις με το «γιατί κάνεις αυτό που κάνεις» και όχι με το «τι είναι αυτό που κάνεις».

Φέρνοντας παραδείγματα νεοφυών επιχειρήσεων που κατάφεραν να αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο, ο διάσημος ομιλητής εστίασε στη σημασία της φήμης για ένα brand, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «[…]μάρκα σημαίνει φήμη και η φήμη είναι σαν τις πατημασιές μας στην άμμο. Εμείς οι Έλληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα και το γνωρίζουμε καλά αυτό».

«Ο κόσμος ακούει και ακολουθεί όποιον του μιλά για ενδιαφέροντα πράγματα, όχι για προϊόντα, ήταν ένα από τα κεντρικά μηνύματα της ομιλίας του, σημειώνοντας ότι «τα σπουδαία brands είναι αυτά που έχουν κάτι να πούνε, αυτά που καταφέρνουν να ευθυγραμμίσουν τους αγοραστές με τους πωλητές».

Τέλος, σχολίασε ότι «το ... δεν γίνεται, πρέπει να φύγει από το μυαλό των Ελλήνων και να αντικατασταθεί από το γίνεται».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης