Τσιγάρο, κινητό και πάρκινγκ σε ράμπες θα αφαιρούν δίπλωμα και πινακίδες
Τσιγάρο, κινητό και πάρκινγκ σε ράμπες θα αφαιρούν δίπλωμα και πινακίδες
Θα ομαδοποιηθούν σε τρεις κατηγορίες παραβάσεων (μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας) - Ο υπουργός έχει ξεκαθαρίσει ότι θα μπουν για πρώτη φορά εισοδηματικά κριτήρια στις παραβάσεις - Παρουσιάζεται τις επόμενες μέρες σε ενιαίο νομοσχέδιο με τις ρυθμίσεις για τα ταξί
Βαριές διοικητικές ποινές για αντικοινωνική οδική συμπεριφορά φέρνει μεταξύ άλλων ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας που ετοιμάζεται να παρουσιάσει τις επόμενες μέρες ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Στην αντικοινωνική συμπεριφορά που συχνά είναι αιτία σοβαρών ατυχημάτων, η νέα ρύθμιση εντάσσει τη χρήση κινητού, τη ρίψη του τσιγάρου έξω από το αυτοκίνητο, την παράνομη στάθμευση μπροστά σε ράμπες για ΑΜΕΑ, την οδήγηση σε Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης αλλά και την οδήγηση φορτηγών στην αριστερή λωρίδα.
Για τις παραβάσεις αυτές ο νέος Κώδικας προβλέπει μία σταδιακή κλιμάκωση ποινών καθώς την πρώτη φορά θα αφαιρείται η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες για 2 μήνες. Την δεύτερη για 4 μήνες και αν επαναληφθεί τότε υποχρεώνεται να ξαναδώσει εξετάσεις για την άδεια οδήγησης.
Οι ποινές θα ομαδοποιηθούν σε τρεις κατηγορίες παραβάσεων (μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας) συν εκείνες της αντικοινωνικής συμπεριφοράς και πρόσκλησης συχνών ατυχημάτων. Κανόνες θα μπουν και στη σήμανση ποδηλάτων αλλά και στους ποδηλατόδρομους.
Ο υπουργός έχει ξεκαθαρίσει ότι ο νέος ΚΟΚ εισάγει για πρώτη φορά εισοδηματικά κριτήρια στις παραβάσεις καθώς τα πρόστιμα θα είναι συνάρτηση της οικονομικής κατάστασης του παραβάτη και τα στοιχεία θα αντλούνται μέσω του ΤΑΧΙS, του υπουργείου Οικονομικών. Ο κ. Σπίρτζης μιλώντας τις τελευταίες μέρες για τον νόμο έχει υποστηρίξει ότι πρέπει να σταματήσει η λογική των προστίμων με την έννοια που τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Στην αντικοινωνική συμπεριφορά που συχνά είναι αιτία σοβαρών ατυχημάτων, η νέα ρύθμιση εντάσσει τη χρήση κινητού, τη ρίψη του τσιγάρου έξω από το αυτοκίνητο, την παράνομη στάθμευση μπροστά σε ράμπες για ΑΜΕΑ, την οδήγηση σε Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης αλλά και την οδήγηση φορτηγών στην αριστερή λωρίδα.
Για τις παραβάσεις αυτές ο νέος Κώδικας προβλέπει μία σταδιακή κλιμάκωση ποινών καθώς την πρώτη φορά θα αφαιρείται η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες για 2 μήνες. Την δεύτερη για 4 μήνες και αν επαναληφθεί τότε υποχρεώνεται να ξαναδώσει εξετάσεις για την άδεια οδήγησης.
Οι ποινές θα ομαδοποιηθούν σε τρεις κατηγορίες παραβάσεων (μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας) συν εκείνες της αντικοινωνικής συμπεριφοράς και πρόσκλησης συχνών ατυχημάτων. Κανόνες θα μπουν και στη σήμανση ποδηλάτων αλλά και στους ποδηλατόδρομους.
Ο υπουργός έχει ξεκαθαρίσει ότι ο νέος ΚΟΚ εισάγει για πρώτη φορά εισοδηματικά κριτήρια στις παραβάσεις καθώς τα πρόστιμα θα είναι συνάρτηση της οικονομικής κατάστασης του παραβάτη και τα στοιχεία θα αντλούνται μέσω του ΤΑΧΙS, του υπουργείου Οικονομικών. Ο κ. Σπίρτζης μιλώντας τις τελευταίες μέρες για τον νόμο έχει υποστηρίξει ότι πρέπει να σταματήσει η λογική των προστίμων με την έννοια που τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα