Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Η Vodafone θα δίνει κάθε χρόνο ένα smartphone στους συνδρομητές της
Η Vodafone θα δίνει κάθε χρόνο ένα smartphone στους συνδρομητές της
Ξεκινά σήμερα το φιλόδοξο πρόγραμμα της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας με τίτλο: «ΝΕΟ Smartphone Κάθε Χρόνο»
Από την Πέμπτη 25 Ιουλίου ξεκινά το πρόγραμμα της Vodafone: «ΝΕΟ Smartphone Κάθε Χρόνο».
Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας κάθε χρόνο θα προσφέρει ένα «έξυπνο» τηλέφωνο στους συνδρομητές της, μέσω της συνεργασίας με έξι κατασκευαστές (Sony, LG, Nokia, Samsung, Huawei, HTC).
Όπως τόνισε ο επικεφαλής Συσκευών Νοτιοανατολικής Ευρώπης της Vodafone κ. Σπύρος Σίδερης, «η αγορά των κινητών τηλεφώνων μεταξύ 2008 και 2013 κατέγραψε κάμψη και βαίνει μειούμενη και, όπως έδειξε έρευνα της εταιρείας στους συνδρομητές της, οι ίδιοι δήλωσαν πρόθεση αλλαγής του smartphone τους στα 3,7 χρόνια». Ωστόσο, όπως είπε, καθώς η εταιρεία «εστιάζει στα data και έχει κάνει επενδύσεις εκατομμυρίων για την αναβάθμιση των δικτύων της, έχει έντονο ενδιαφέρον για την απόκτηση σύγχρονων συσκευών από τους συνδρομητές της. Έτσι, όπως τόνισε, η νέα υπηρεσία εγγυάται ότι κάθε χρόνο οι συνδρομητές του προγράμματος θα έχουν ένα νέο «ευφυές» τηλέφωνο της επιλογής τους».
«Το πρόγραμμα θα απαιτεί την καταβολή ενός εφάπαξ ποσού με τη σύναψη του συμβολαίου και στη συνέχεια, την καταβολή μηνιαίου παγίου -ανεξάρτητου από το πάγιο των υπηρεσιών-, ανάλογου του ποσού που κοστίζει το τηλέφωνο. Με την έναρξη του δεύτερου χρόνου, ο συνδρομητής μπορεί να επιλέξει άλλο smartphone χωρίς να καταβάλει το εφάπαξ ποσό, αλλά μόνο πληρώνοντας το επιπρόσθετο μηνιαίο πάγιο. Εάν αναβαθμίσει το πρόγραμμα, θα πληρώσει τη διαφορά. Το όφελος για τον μέσο πελάτη υπολογίζεται σε 82 ευρώ για τον πρώτο χρόνο και 152 ευρώ για τον δεύτερο. Επίσης, οι συνδρομητές της συγκεκριμένης υπηρεσίας θα απολαμβάνουν διάφορα προνόμια όπως ασφάλεια κλοπής (μία φορά τον χρόνο) και εκπτώσεις στις επισκευές, αλλά και εγγύηση ότι σε περίπτωση που ο συνδρομητής χάσει τη δουλειά του, δεν θα του ζητηθούν τα χρήματα του συγκεκριμένου παγίου».
Πρακτικά, η Vodafone μεταφέρει στο πακέτο την επιδότηση που θα έδινε στον συνδρομητή, προσφέρει έκπτωση σε σχέση με την αξία της κάθε συσκευής στη λιανική, χρησιμοποιεί τη μέθοδο του leasing δια των δόσεων για την αποπληρωμή του smartphone και ενσωματώνει έξτρα υπηρεσίες. Έτσι, δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να αποκτήσουν ευκολότερα ένα smartphone, κάτι που φαίνεται ότι θα προκαλέσει το ενδιαφέρον όσων έχουν τα πλέον οικονομικά συνδρομητικά πακέτα, καθώς εκεί εντοπίζονται όσοι δεν χρησιμοποιούν «ευφυή» τηλέφωνα.
Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα της Vodafone. Να σημειωθεί ότι η σύλληψη και εφαρμογή της ιδέας έγινε από την Vodafone Ελλάδας και αναμένεται να εξαχθεί και στον υπόλοιπο Ευρωπαϊκό Νότο.
Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας κάθε χρόνο θα προσφέρει ένα «έξυπνο» τηλέφωνο στους συνδρομητές της, μέσω της συνεργασίας με έξι κατασκευαστές (Sony, LG, Nokia, Samsung, Huawei, HTC).
Όπως τόνισε ο επικεφαλής Συσκευών Νοτιοανατολικής Ευρώπης της Vodafone κ. Σπύρος Σίδερης, «η αγορά των κινητών τηλεφώνων μεταξύ 2008 και 2013 κατέγραψε κάμψη και βαίνει μειούμενη και, όπως έδειξε έρευνα της εταιρείας στους συνδρομητές της, οι ίδιοι δήλωσαν πρόθεση αλλαγής του smartphone τους στα 3,7 χρόνια». Ωστόσο, όπως είπε, καθώς η εταιρεία «εστιάζει στα data και έχει κάνει επενδύσεις εκατομμυρίων για την αναβάθμιση των δικτύων της, έχει έντονο ενδιαφέρον για την απόκτηση σύγχρονων συσκευών από τους συνδρομητές της. Έτσι, όπως τόνισε, η νέα υπηρεσία εγγυάται ότι κάθε χρόνο οι συνδρομητές του προγράμματος θα έχουν ένα νέο «ευφυές» τηλέφωνο της επιλογής τους».
«Το πρόγραμμα θα απαιτεί την καταβολή ενός εφάπαξ ποσού με τη σύναψη του συμβολαίου και στη συνέχεια, την καταβολή μηνιαίου παγίου -ανεξάρτητου από το πάγιο των υπηρεσιών-, ανάλογου του ποσού που κοστίζει το τηλέφωνο. Με την έναρξη του δεύτερου χρόνου, ο συνδρομητής μπορεί να επιλέξει άλλο smartphone χωρίς να καταβάλει το εφάπαξ ποσό, αλλά μόνο πληρώνοντας το επιπρόσθετο μηνιαίο πάγιο. Εάν αναβαθμίσει το πρόγραμμα, θα πληρώσει τη διαφορά. Το όφελος για τον μέσο πελάτη υπολογίζεται σε 82 ευρώ για τον πρώτο χρόνο και 152 ευρώ για τον δεύτερο. Επίσης, οι συνδρομητές της συγκεκριμένης υπηρεσίας θα απολαμβάνουν διάφορα προνόμια όπως ασφάλεια κλοπής (μία φορά τον χρόνο) και εκπτώσεις στις επισκευές, αλλά και εγγύηση ότι σε περίπτωση που ο συνδρομητής χάσει τη δουλειά του, δεν θα του ζητηθούν τα χρήματα του συγκεκριμένου παγίου».
Πρακτικά, η Vodafone μεταφέρει στο πακέτο την επιδότηση που θα έδινε στον συνδρομητή, προσφέρει έκπτωση σε σχέση με την αξία της κάθε συσκευής στη λιανική, χρησιμοποιεί τη μέθοδο του leasing δια των δόσεων για την αποπληρωμή του smartphone και ενσωματώνει έξτρα υπηρεσίες. Έτσι, δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να αποκτήσουν ευκολότερα ένα smartphone, κάτι που φαίνεται ότι θα προκαλέσει το ενδιαφέρον όσων έχουν τα πλέον οικονομικά συνδρομητικά πακέτα, καθώς εκεί εντοπίζονται όσοι δεν χρησιμοποιούν «ευφυή» τηλέφωνα.
Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα της Vodafone. Να σημειωθεί ότι η σύλληψη και εφαρμογή της ιδέας έγινε από την Vodafone Ελλάδας και αναμένεται να εξαχθεί και στον υπόλοιπο Ευρωπαϊκό Νότο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα