Δείτε τα μέτρα για τη διευκόλυνση ευάλωτων καταναλωτών από τη ΔΕΗ
Δείτε τα μέτρα για τη διευκόλυνση ευάλωτων καταναλωτών από τη ΔΕΗ
Διαβάστε αναλυτικά ποια μέτρα έχουν ληφθεί για τη διασφάλιση της ηλεκτροδότησης και τη διευκόλυνση των ευάλωτων καταναλωτών
Τα μέτρα που έχουν ληφθεί για τη διασφάλιση της ηλεκτροδότησης και τη διευκόλυνση των ευάλωτων καταναλωτών επισημαίνει η ΔΕΗ, σε σχετική ανακοίνωση, μόλις δύο ημέρες μετά τον τραγικό θάνατο της 13χρονης Σάρας στη Θεσσαλονίκη και την πρόθεση του δήμου Ζακύνθου να πληρώσει τους λογαριασμούς των πολιτών που τους έκοψαν το ρεύμα.
Η ΔΕΗ τονίζει, μεταξύ άλλων, πως μέχρι σήμερα έχει υλοποιήσει πάνω από 1 εκατ. διακανονισμούς και έχει εντάξει πάνω από 460.000 καταναλωτές στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Αυτό σημαίνει, ότι σχεδόν 2 εκατ. πολίτες πληρώνουν το ρεύμα με έκπτωση έως και 42% σε σχέση με τα υπόλοιπα νοικοκυριά υψηλότερου εισοδήματος.
- Σε περιόδους που επικρατούν ακραίες κλιματικές συνθήκες (βαρυχειμωνιά, καύσωνας, κλπ) ή κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων ή του Πάσχα, δεν κόβεται το ρεύμα σε κανέναν καταναλωτή.
- Δεν υλοποιούνται διακοπές ρεύματος σε πελάτες που έχουν οποιαδήποτε είδους εξάρτηση από μηχανικά μέσα.
Η ΔΕΗ τονίζει, μεταξύ άλλων, πως μέχρι σήμερα έχει υλοποιήσει πάνω από 1 εκατ. διακανονισμούς και έχει εντάξει πάνω από 460.000 καταναλωτές στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Αυτό σημαίνει, ότι σχεδόν 2 εκατ. πολίτες πληρώνουν το ρεύμα με έκπτωση έως και 42% σε σχέση με τα υπόλοιπα νοικοκυριά υψηλότερου εισοδήματος.
Αναλυτικά, στα μέτρα που έχουν ληφθεί περιλαμβάνονται τα εξής:
- Σε περιόδους που επικρατούν ακραίες κλιματικές συνθήκες (βαρυχειμωνιά, καύσωνας, κλπ) ή κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων ή του Πάσχα, δεν κόβεται το ρεύμα σε κανέναν καταναλωτή.
- Δεν υλοποιούνται διακοπές ρεύματος σε πελάτες που έχουν οποιαδήποτε είδους εξάρτηση από μηχανικά μέσα.
- Δεν εκδίδονται εντολές διακοπών ρεύματος λόγω χρέους σε πελάτες με Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και σε ευάλωτους πελάτες, όχι μόνο κατά το διάστημα που προβλέπει ο Κώδικας Προμήθειας (Νοέμβριος- Μάρτιος και Ιούλιος- Αύγουστος) αλλά καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις παραβατικών συμπεριφορών (ρευματοκλοπές).
- Γίνονται διακανονισμοί των ληξιπρόθεσμων χρεών για τους ευάλωτους καταναλωτές, με τους οποίους κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού.
- Για την αντιμετώπιση ιδιαίτερων περιπτώσεων, έχουν συγκροτηθεί ειδικές επιτροπές στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ.
Η επιχείρηση απευθύνει έκκληση στους καταναλωτές να ενημερώνουν σε περίπτωση που θεωρούν, ότι εμπίπτουν στις προϋποθέσεις ένταξης σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και χρήζουν ειδικής μέριμνας. Επίσης, καλεί τους κοινωνικούς φορείς, εφόσον περιέρχονται σε γνώση τους περιπτώσεις ατόμων που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα διαβίωσης, να ενημερώνουν τις κατά τόπους υπηρεσίες της ΔΕΗ.
Για ενημέρωση αναφορικά με τη διαδικασία ένταξης στο μητρώο ευάλωτων καταναλωτών και το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με το 210 9298000. Για διακανονισμούς ληξιπρόθεσμων οφειλών οι καταναλωτές πρέπει να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ, 11770.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα