Το όραμα της DEMO για έναν κόσμο με πρόσβαση σε όλα τα φάρμακα, ανεξαρτήτως περιοχής και οικονομικών δυνατοτήτων είναι βαθιά ριζωμένο στη Τρίπολη. Η πρωτεύουσα της Αρκαδίας αποτελεί πια τον «ομφαλό» της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας καθώς πραγματοποιούνται εκεί επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ.
Ξεκινά το δεύτερο στάδιο μονοδρομήσεων στον Πειραιά
Ξεκινά το δεύτερο στάδιο μονοδρομήσεων στον Πειραιά
Από την Κυριακή 16 Μαρτίου προβλέπεται νέος κύκλος... ταλαιπωρίας για όσους κινούνται στο λιμάνι - «Το έργο εφαρμόστηκε σε ακατάλληλο χρόνο με την πόλη εν πλήρη λειτουργία και όχι σε περίοδο διακοπών» τόνισε ο υποψήφιος δήμαρχος και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θ. Δρίτσας
Ξεκινά την Κυριακή 16 Μαρτίου στον δήμο Πειραιά, η δεύτερη φάση των μονοδρομήσεων, λόγω έλευσης του τραμ στις αρχές του 2016 και του μετρό το 2017. Ο δήμος έχει ήδη προχωρήσει σε διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων και καμπάνιας.
Για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στον δήμο Πειραιά στο τηλέφωνο 1561 και στο www.pireasnet.gr ή στην Αττικό Μετρό ΑΕ, Υπηρεσία Επικοινωνίας.
«Πρόκειται για τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή επέμβαση που έχει γίνει ποτέ σε πόλη της χώρας μας», δήλωσε ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλιολιάκος. Τόνισε ότι με την ολοκλήρωση των ρυθμίσεων, η πόλη θα δεχθεί πολύ μεγάλη ανακούφιση, καθώς το 40% τουλάχιστον του χρόνου που χρειαζόταν το αυτοκίνητο να διανύσει μια διαδρομή στο κέντρο, θα την έχει κερδίσει και ζήτησε την κατανόηση των πολιτών και των οδηγών.
Ωστόσο την αναστολή των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων στο Α' Διαμέρισμα (Χατζηκυριάκειο, Πειραϊκή και Ζέα) ζητεί με επιστολή του προς τον δήμαρχο Πειραιά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος για τον δήμο της πόλης Θοδωρής Δρίτσας.
Στην επιστολή του ο κ. Δρίτσας σημειώνει: «Ήμασταν και είμαστε θετικοί στο μέτρο των μονοδρομήσεων σε συνδυασμό με την έλευση των μέσων σταθερής τροχιάς. Όμως δυστυχώς επιβεβαιώνεται μέρα τη μέρα ότι: Η μελέτη του 2006 η οποία εφαρμόζεται έχει προβλήματα, τα οποία από τότε είχαμε επισημάνει και τα οποία δεν αντιμετωπίστηκαν και δεν διορθώθηκαν και το έργο εφαρμόστηκε σε ακατάλληλο χρόνο με την πόλη εν πλήρη λειτουργία και όχι σε περίοδο διακοπών. Επίσης γειτονιές ολόκληρες έχουν αποκλειστεί αδικαιολόγητα και σημαντικές αρτηρίες της πόλης έχουν χάσει τη λειτουργικότητά τους».
Στην επιστολή του ο υποψήφιος δήμαρχος σημειώνει επίσης πως «δεν υπάρχει μελετητική ομάδα να αναλάβει τις διορθώσεις, η δε Τροχαία Πειραιά αδυνατεί να σηκώσει λόγω έλλειψης προσωπικού το βάρος της συστηματικής επιτήρησης της εφαρμογής του μέτρου».
Για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στον δήμο Πειραιά στο τηλέφωνο 1561 και στο www.pireasnet.gr ή στην Αττικό Μετρό ΑΕ, Υπηρεσία Επικοινωνίας.
«Πρόκειται για τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή επέμβαση που έχει γίνει ποτέ σε πόλη της χώρας μας», δήλωσε ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλιολιάκος. Τόνισε ότι με την ολοκλήρωση των ρυθμίσεων, η πόλη θα δεχθεί πολύ μεγάλη ανακούφιση, καθώς το 40% τουλάχιστον του χρόνου που χρειαζόταν το αυτοκίνητο να διανύσει μια διαδρομή στο κέντρο, θα την έχει κερδίσει και ζήτησε την κατανόηση των πολιτών και των οδηγών.
Ωστόσο την αναστολή των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων στο Α' Διαμέρισμα (Χατζηκυριάκειο, Πειραϊκή και Ζέα) ζητεί με επιστολή του προς τον δήμαρχο Πειραιά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος για τον δήμο της πόλης Θοδωρής Δρίτσας.
Στην επιστολή του ο κ. Δρίτσας σημειώνει: «Ήμασταν και είμαστε θετικοί στο μέτρο των μονοδρομήσεων σε συνδυασμό με την έλευση των μέσων σταθερής τροχιάς. Όμως δυστυχώς επιβεβαιώνεται μέρα τη μέρα ότι: Η μελέτη του 2006 η οποία εφαρμόζεται έχει προβλήματα, τα οποία από τότε είχαμε επισημάνει και τα οποία δεν αντιμετωπίστηκαν και δεν διορθώθηκαν και το έργο εφαρμόστηκε σε ακατάλληλο χρόνο με την πόλη εν πλήρη λειτουργία και όχι σε περίοδο διακοπών. Επίσης γειτονιές ολόκληρες έχουν αποκλειστεί αδικαιολόγητα και σημαντικές αρτηρίες της πόλης έχουν χάσει τη λειτουργικότητά τους».
Στην επιστολή του ο υποψήφιος δήμαρχος σημειώνει επίσης πως «δεν υπάρχει μελετητική ομάδα να αναλάβει τις διορθώσεις, η δε Τροχαία Πειραιά αδυνατεί να σηκώσει λόγω έλλειψης προσωπικού το βάρος της συστηματικής επιτήρησης της εφαρμογής του μέτρου».
Οι νέες κυκλοφοριακές τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τα εξής:
Μονοδρομήσεις Κυρίων Οδών στην Α΄ και Β΄ Δημοτική Κοινότητα:
• 2ας Μεραρχίας με φορά από Ακτή Μιαούλη προς Ακτή Μουτσοπούλου (από Ηρώων Πολυτεχνείου μέχρι Πραξιτέλους)
• Επέκταση της μονοδρόμησης της Ηρώων Πολυτεχνείου με φορά εισόδου προς Πειραιά και κατεύθυνση το Χατζηκυριάκειο (από 2ας Μεραρχίας έως Σαχτούρη)
• Χατζηκυριακού με φορά εισόδου προς Πειραιά
(από Σαχτούρη έως Κλεισόβης)
• Επέκταση στις οδούς Γεωργίου Θεοτόκη, Ακτή Θεμιστοκλέους και Ακτή Μουτσοπούλου μέχρι την οδό Γρηγορίου Λαμπράκη.
Αντιστροφή Φοράς των Υφισταμένων Μονοδρόμων της Β΄Δημοτικής Κοινότητας:
• Ευρυπίδου με κατεύθυνση προς Τσαμαδού και
• Καραϊσκου με φορά προς Καραολή και Δημητρίου
(από Τσαμαδού έως Καραολή και Δημητρίου)
Μονοδρομήσεις Κυρίων Οδών στην Α΄ και Β΄ Δημοτική Κοινότητα:
• 2ας Μεραρχίας με φορά από Ακτή Μιαούλη προς Ακτή Μουτσοπούλου (από Ηρώων Πολυτεχνείου μέχρι Πραξιτέλους)
• Επέκταση της μονοδρόμησης της Ηρώων Πολυτεχνείου με φορά εισόδου προς Πειραιά και κατεύθυνση το Χατζηκυριάκειο (από 2ας Μεραρχίας έως Σαχτούρη)
• Χατζηκυριακού με φορά εισόδου προς Πειραιά
(από Σαχτούρη έως Κλεισόβης)
• Επέκταση στις οδούς Γεωργίου Θεοτόκη, Ακτή Θεμιστοκλέους και Ακτή Μουτσοπούλου μέχρι την οδό Γρηγορίου Λαμπράκη.
Αντιστροφή Φοράς των Υφισταμένων Μονοδρόμων της Β΄Δημοτικής Κοινότητας:
• Ευρυπίδου με κατεύθυνση προς Τσαμαδού και
• Καραϊσκου με φορά προς Καραολή και Δημητρίου
(από Τσαμαδού έως Καραολή και Δημητρίου)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα